Σίριαλ και η αυτοβιογραφία


Τελικά βρήκε εκδότη για το χρονικό του σκανδάλου ο Stepney και δεν αλλάζει και τίτλο.

Τελικά ο Nigel Stepney βρήκε τρόπο να εκδώσει την αυτοβιογραφία του. Πριν λίγες ημέρες, η εκδοτική εταιρεία με την οποία αναμενόταν να συνεργαστεί έκανε πίσω αλλά ο Βρετανός δεν το έβαλε κάτω. Έστησε website σχετικά με το βιβλίο του που θα φέρει τον τίτλο 'Red Mist' (=κόκκινη ομίχλη) και φυσικά θα αναφέρεται στο σίριαλ κατασκοπείας με πρωταγωνίστριες της Ferrari και McLaren. Μάλιστα ο Stepney δεν πρόκειται να αλλάξει τον συγκεκριμένο τίλο παρά το γεγονός πως έτσι ονομαζόταν και η προηγούμενη εκδότρια εταιρεία που είχε αναλάβει την διάθεση.

«Μετά την ξαφνική αποχώρηση του προηγούμενου εκδότη μου, συνεχίζω τη συγγραφή της αυτοβιογραφίας μου και ήδη έχω ξεκινήσει τις επαφές για την κυκλοφορία της από άλλο εκδοτικό όμιλο, στις αρχές του επόμενου χρόνου. Ο τίτλος της θα παραμείνει ο ίδιος αφού περιγράφει πλήρως όσα βιώνω. Τα έσοδα από τις πωλήσεις του βιβλίου μου θα διατεθούν στο Νοσοκομείο Παίδων της Great Ormond Street το οποίο έχω στην καρδιά μου ύστερα από τη συνεργασία που είχε στο παρελθόν με κάποιους από τους γιατρούς που εργάζονται εκεί», ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση ο Stepney.

top