Προπόνηση με... Play Station


Τι κι αν η McLaren Mercedes έχει στο αρχηγείο της στο Woking έναν προσομοιωτή διαστημικής τεχνολογίας που αξίζει εκατομμύρια δολάρια... Ο Lewis Hamilton θα προσπαθήσει να μάθει τα μυστικά της πίστας του Interlagos, με τη βοήθεια του Play Station! Στη Βραζιλία, ο Βρετανός θα βρει μπροστά του ένα ακόμη άγνωστο σιρκουί! Βέβαια, αυτό δεν τον σταμάτησε στο παρελθόν, καθώς οι τρεις από της τέσσερις νίκες του ήρθαν σε άγνωστες, για τον ίδιο πίστες. Αυτήν τη φορά, όμως, οδηγεί με την πλάτη στον τοίχο, όπως άλλωστε και οι Alonso και Raikkonen, οι οποίοι ωστόσο έχουν γνώση της διαδρομής.

«Δεν είναι στα σχέδια μου να χρησιμοποιήσω τον προσομοιωτή, παρά το γεγονός ότι μπορώ να το κάνω αν το θελήσω. Τον χρησιμοποιώ μόνο όταν πηγαίνω στο εργοστάσιο για λόγους εξέλιξης του μονοθεσίου. Δεν μου δίνει κάποιο πλεονέκτημα σωματικά ή ψυχικά. Άλλωστε, έχω οδηγήσει στην πίστα της Βραζιλίας αρκετές φορές στο Play Station, με αντίπαλο τον αδελφό μου και πάντα νικούσα»
, δήλωσε ο 22χρονος ο οποίος επέμεινε ότι η «παραδοσιακή κονσόλα» θα κάνει τη δουλειά.

Ο Hamilton επιμένει ότι είναι ήρεμος και χαλαρός, παρά το γεγονός ότι αισθάνεται στην πλάτη του τις «καυτές ανάσες» των έτερων διεκδικητών του τίτλου. «Αυτήν την εβδομάδα θα προπονηθώ με τον προσωπικό μου βοηθό και θα χαλαρώσω παίζοντας γκολφ. Θα δω τις αδελφές μου και τα ξαδέλφια μου και με αυτόν τον τρόπο θα επανακτήσω τη χαμένη ενέργεια».

Ο νεαρός, πάντως, στο πλαίσιο της χαλάρωσης, πριν από τη μεγάλη μάχη βρέθηκε στο Λονδίνο και την Ο2 ARENA, όπου παρακολούθησε τον αγώνα NBA, ανάμεσα στους Boston Celtics και τους Minnesota Timberwolves. Οι 2 ομάδες βρέθηκαν στην πρωτεύουσα της Αγγλίας στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού tour των Celtics. Mαζί με τον rookie της Formula 1 παρακολούθησε τον αγώνα και ο αστέρας της Chelsea, Didier Drogba.

top