Τέλος ο Ralf από την Toyota


Την αποχώρησή του από την ομάδα της Toyota ανακοίνωσε ο Ralf Schumacher κατηγορώντας το μονοθέσιο

Η φημολογία σχεδόν ενός ολόκληρου χρόνου επιβεβαιώθηκε σήμερα με την επίσημη ανακοίνωση του ίδιου του Ralf Schumacher πως στο τέλος της περιόδου θα αποχωρήσει από την Toyota. Η είδηση αναμενόταν από πολλούς νωρίτερα και σύμφωνα με όσες φήμες είχαν ακουστεί πριν το καλοκαίρι, ο Γερμανός θα έχανε την θέση στου στην ομάδα ακόμη και πριν το τέλος του πρωταθλήματος. Αυτό πάντως δεν ίσχυσε, έτσι η συνεργασία τριών ετών ολοκληρώνεται μάλλον άδοξα.

Στην ανακοίνωσή του, μάλιστα ο Ralf έκανε λόγο για υψηλές προσδοκίες που ποτέ δεν έγιναν πραγματικότητα λόγω ενός μη ανταγωνιστικού μονοθεσίου. «Με το να είμαι οδηγός της Toyota τα τρία προηγούμενα χρόνια, αναζητούσα μια νέα πρόκληση», τόνισε ο Ralf Schumacher και πρόσθεσε, «Πήγα στην Toyota με υψηλές απαιτήσεις. Από την μια πλευρά θεώρησα ως μεγάλη και συναρπαστική πρόκληση το να είμαι μέρος της εξέλιξης ενός νέου αγωνιστικού μονοθεσίου. Από την άλλη πλευρά έμαθα να προτιμώ τον ιαπωνικό τρόπο ζωής, κατά την διάρκεια της μακράς μου παραμονής στην χώρα και εξακολουθεί να μου αρέσει η ιαπωνική νοοτροπία. Παρόλα αυτά περιμένω πολλά χρόνια για ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο».

Αναφερόμενος στο μέλλον είπε: «Στις επόμενες εβδομάδες θα έχω πολλές συζητήσεις. Θα ανακοινώσω την απόφασή μου όταν τελειώσει το πρωτάθλημα. Για μένα το οικονομικό ζήτημα είναι ελάχιστης σημασίας, μπροστά στο να έχω την δυνατότητα εμπλοκής στην εξέλιξη ενός μονοθεσίου και στην επιτυχία αυτού αργότερα».

top