Δεν βιάζεται να δεσμευτεί ο Ράικονεν


Ο Κίμι Ράικονεν λέει ότι δεν βιάζεται να δεσμευτεί στην Ferrari ή σε κάποια άλλη ομάδα πέρα από την διάρκεια της τρέχουσας συμφωνίας του με την ιταλική ομάδα, λέγοντας ότι δεν διατρέχει τον κίνδυνο να μείνει χωρίς θέση και θα περιμένει να δει πως θα εξελιχθούν τα πράγματα.

«Έχω ένα συμβόλαιο για άλλα 2 χρόνια και όπως έχω ήδη πει δεν βιάζομαι να κάνω νέα συμβόλαια», είπε ο Ράικονεν. «Σίγουρα, αν θέλω, μπορώ να κάνω κι αύριο νέο συμβόλαιο αλλά θα το κάνω όταν το νιώσω, θα δω πως θα νιώθω και μετά θα τελειώσω το συμβόλαιό μου και πριν το τελειώσω θα κάνω ένα νέο σχέδιο και μετά θα δούμε τι θα συμβεί. Μέχρι τώρα απολαμβάνω την
F1, είμαι πολύ χαρούμενος με την ομάδα, μου αρέσει να δουλεύω με τους ανθρώπους αλλά θα δούμε τι θα συμβεί στο μέλλον».

«Πιστεύω ότι το ίδιο συνέβαινε με μένα και πριν», είπε σε ότι αφορά την κατάστασή του με την ομάδα. «Εμείς οι πιλότοι ξεκινάμε τη σεζόν στο ίδιο σημείο, όλοι και κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε. Προσπαθούμε να κερδίζουμε αγώνες. Υπάρχει ένα σημείο στη σεζόν όπου ένας άλλος πιλότος είναι σε καλύτερη θέση και πρέπει να διασφαλίσεις ότι θα πάρει όλες τις προσπάθειες από την ομάδα και όλες τις ευκαιρίες, οπότε πραγματικά δεν ανησυχώ για το αν θα είμαι ο νούμερο 1 ή 2. Πάντα κάνω ότι καλύτερο μπορώ . Αυτό είναι το κυρίως πράγμα».

top