Θα γίνει της κακομοίρας!

Σωρεία ατυχημάτων προβλέπουν φέτος οι οδηγοί στη Formula 1...

Πολλά έχουν ακουστεί σχετικά με το τι πρέπει να περιμένουμε φέτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια στα Grand Prix. Αιτία είναι φυσικά η απαγόρευση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων και κυρίως του συστήματος ελεγχόμενης πρόσφυσης. Και ύστερα από τις πρώτες ημέρες δοκιμών για το 2008, οι οδηγοί μιλούν ξεκάθαρα για περισσότερα ατυχήματα.

«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, θα υπάρχουν περισσότερα ατυχήματα. Και αυτό το είδαμε και στις δοκιμές εξέλιξης. Περισσότεροι οδηγοί βγαίνουν εκτός πίστας, υπάρχουν περισσότερες κόκκινες σημαίες και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει στους αγώνες. Είμαι 100% σίγουρος», δήλωσε στην εφημερίδα «Herald Sun» o Mark Webber. «Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι πληρωνόμαστε καλά για αυτό που κάνουμε αλλά αυτό δεν έχει σημασία όταν δεν βλέπεις καν που πας. Δεν υπάρχει αρκετή ασφάλεια. Και δεν είναι επειδή εγώ είμαι ευαίσθητος. Μου αρέσει να ρισκάρω, μου αρέσουν οι προκλήσεις αλλά πρέπει πάντα να υπάρχει μία ισορροπία».

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του teammate του στη Red Bull Racing, David Coulthard.

«Δεν είμαι ο πιο αυστηρός κριτικός των φετινών αλλαγών. Απλά είμαι έτοιμος να εκφράσω δημόσια τη γνώμη μου. Όλοι οι οδηγοί έχουν τις ίδιες επιφυλάξεις με μένα. Απλά κάποιοι δεν θέλουν να το κάνουν δημόσια γιατί το να είσαι οδηγός αγώνων θεωρητικά σημαίνει ότι είσαι γενναίος, πιέζεις στα όρια κτλ. Γι’ αυτό πολλοί δεν μιλούν δημόσια», αποκάλυψε ο Σκοτσέζος.

Βέβαια από την άλλη, υπάρχουν και οδηγοί που δεν προβληματίζονται από την έλλειψη ηλεκτρονικό βοηθημάτων και μάλιστα ανυπομονούν για τις νέες προκλήσεις σε ότι αφορά στην οδήγηση. Ανάμεσα σε αυτούς είναι οι Robert Kubica, Lewis Hamilton και Kimi Raikkonen.

top