"Παράδειγμα προς αποφυγή ο Αλόνσο"


Κι άλλο λάδι στην κόντρα του με τον Φερνάντο Αλόνσο έριξε ο Λιούις Χάμιλτον, χαρακτηρίζοντας την συμπεριφορά του ισπανού παράδειγμα προς αποφυγή για τον ίδιο.


"Μου έδειξε πώς δεν πρέπει να συμπεριφέρεσαι ως οδηγός της F1", δήλωσε ο 23χρονος βρετανός πιλότος στο Associated Press.

"Ηταν ο πρώτος οδηγός στην αρχή, αλλά αυτό άλλαξε. Πιστεύω ότι δεν πρέπει να είναι έτσι τα πράγματα. Είμαστε μια ομάδα και πρέπει να υπάρχει ισότητα".

Μετά από μια σεζόν συνύπαρξης στην McLaren, οι δρόμοι των δύο πιλότων χώρισαν, καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο προτίμησε να επιστρέψει στην Renault.

Πλέον, ο Χάμιλτον θα μοιράζεται το ίδιο γκαράζ με τον Χάικι Κοβαλάινεν, όμως σπεύδει να ξεκαθαρίσει ότι δεν θα επιδιώξει να έχει προνομιακή μεταχείριση σε σχέση με τον φινλανδό.

"Δεν θέλω κανένα πλεονέκτημα, κανένα αβάντζο", πρόσθεσε ο Χάμιλτον. "Μου αρέσει η αξιοκρατία και θέλω ο Χάικι να έχει ακριβώς τις ίδιες ευκαιρίες με μένα. Αν ισχύσει κάτι τέτοιο και τον κερδίσω με το ίδιο μονοθέσιο, τότε θα ξέρω ότι είμαι καλύτερος οδηγός και αυτή θα είναι η ανταμοιβή μου".

Τέλος, ο 23χρονος πιλότος παραδέχθηκε ότι φέτος δεν υπάρχουν δικαιολογίες αν αποτύχει να πάρει τον παγκόσμιο τίτλο, όπως έγινε πέρυσι, στην πρώτη του χρονιά στο πρωτάθλημα.

"Την περσινή σεζόν η μόνη δικαιολογία που είχα ήταν ότι ήμουν rookie και όλα ήταν καινούργια για μένα. Φέτος θα συνεχίσω να μαθαίνω. Σίγουρα πάντα θα γίνονται λάθη, όμως πιστεύω ότι δεν υπάρχει το περιθώριο για κάτι τέτοιο", κατέληξε ο άσος της McLaren.

top