"Μπορώ να κερδίσω τον Χάμιλτον"


Ο Χάικι Κοβαλάινεν προειδοποίησε τον Λιούις Χάμιλτον ότι δεν πρόκειται να είναι εύκολος αντίπαλος, τονίζοντας παράλληλα θέλει να κατακτήσει το πρωτάθλημα.







Ο φινλανδός θα είναι από φέτος team mate του Χάμιλτον στην McLaren, έχοντας περάσει ένα χρόνο στην Renault που ήταν και ο παρθενικός του στην F1.

"Εμαθα πολλά πέρυσι", τόνισε ο 26χρονος οδηγός. "Επεσα κατευθείαν στα βαθιά και ήταν σημαντικό που δούλεψα με την ομάδα για να καταλάβω γιατί είμαι αργός. Τώρα είναι φανταστικά που βρίσκομαι στην McLaren. Νιώθω ήδη μέλος της οικογένειας".

Ο Κοβαλάινεν αντικατέστησε τον Φερνάντο Αλόνσο και μοιάζει αποφασισμένος να βαδίσει στα χνάρια του προκατόχου του όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα.

"Ο στόχος μου είναι να κατακτήσω το παγκόσμιο πρωτάθλημα και δεν φοβάμαι κανένα", πρόσθεσε. "Πιστεύω ότι μπορώ να κερδίσω τον Λιούις. Η ομάδα εγγυάται ότι θα έχω το ίδιο ακριβώς μονοθέσιο με αυτόν, οπότε θα έχω την ευκαιρία μου.

"Ο Λιούις παραλίγο να στεφθεί πρωταθλητής πέρυσι, οπότε φυσικό είναι να τραβάει την προσοχή. Είναι σούπερ σταρ. Εγώ θα πρέπει να αφήσω το δικό μου σημάδι. Αν κατακτήσω τον τίτλο, τότε του χρόνου αυτή την εποχή ο κόσμος θα ενδιαφέρεται περισσότερο για μένα"

top