Δεν εγκαταλείπει την ελπίδα ο Κλιν


Ο Κρίστιαν Κλιν πέρασε τη περασμένη χρονιά ως πιλότος δοκιμών της Honda και παρά το γεγονός ότι πήγε στην BMW έχοντας τον ίδιο ρόλο, ο Αυστριακός είναι αποφασισμένος να επιστρέψι και πάλι σε μία αγωνιστική θέση της F1, μετά την απομάκρυνσή του από την Red Bull.


"Είμαι πολύ σαφής για την αποφασιστικότητά μου να αγωνιστώ ξανά στην F1", είπε ο Κλιν. "Για να το πετύχω αυτό η μετακίνησή μου σε έναν κορυφαίο κατασκευαστή ως πιλότος δοκιμών κι αναπληρωματικός πιλότος είναι μία εξαιρετική ευκαιρία. Θα έλεγα ότι είναι η καλύτερη ευκαιρία εκτός από το να αγωνιζόμουν για την BMW. Θα προσπαθήσω να εκμεταλλευτώ με τον καλύτερο τρόπο αυτή την ευκαιρία να δουλέψω στο πρόγραμμά της".

Ο Κλιν νωρίτερα επέμεινε ότι θα ήταν έτοιμος να αντικαταστήσει τους Κούμπιτσα και Χάιντφελντ, σε περίπτωση που χρειαστεί. "Τους έχω αντιμετωπίσει και τους 2, οπότε φυσικά και τους γνωρίζω", είπε ο Κλιν. "Περιμένω ότι θα δουλέψουμε καλά μαζί και θα συγκεντρωθούμε στο να βοηθήσουμε τους μηχανικούς να καταλάβουν το μονοθέσιο και να πάρουν το καλύτερο από αυτό. Είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε μία καλή ομάδα".

top