"Η F2008 είναι ήδη πολύ γρήγορη"

Ο Κίμι Ράικονεν είχε πολύ καλή διάθεση μετά το επιτυχημένο τριήμερο δοκιμών εξέλιξης στην πίστα του Σακχίρ, όπου σημείωσε εξαιρετικές επιδόσεις στο τιμόνι της Ferrari F2008.



Οι άνθρωποι της Ferrari έχουν ετοιμάσει μια σημαντική αεροδυναμική αναβάθμιση ενόψει των τεστ στην Βαρκελώνη (19-22/2), ωστόσο στην ιταλική ομάδα επικρατεί αβεβαιότητα ως προς το αν αυτή η κίνηση θα λειτουργήσει ευεργετικά στην ταχύτητα του μονοθεσίου

Ο φινλανδός έγραψε εντυπωσιακούς χρόνους την 2η και 3η μέρα του τεστ, που ήταν πάνω από 2" καλύτεροι σε σχέση με την pole position του περσινού GP Μπαχρέιν, δείγμα της μεγάλης προόδου που έχει γίνει στην απόδοση του νέου μονοθεσίου της Scuderia.

"Ημασταν πολύ σταθεροί", δήλωσε ο Ράικονεν στην Gazzetta dello Sport. "Είναι φανταστικό να οδηγείς ένα μονοθέσιο όπως είναι η F2008, η οποία αποδεικνύεται ήδη πραγματικά γρήγορη.

"Ωστόσο, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι ήμασταν γρήγοροι τόσο σε ρυθμό αγώνα όσο και σε κατατακτήριων δοκιμών. Σε αμφότερες καταστάσεις δεν είχαμε μεγάλη φθορά στα ελαστικά κι αυτό γιατί η δύναμη κατανέμεται με ισορροπημένο τρόπο, έτσι ώστε η πρόσφυση να είναι τέλεια.

"Με άλλα λόγια, το όλο πακέτο δουλεύει αρμονικά. Είμαι σίγουρος ότι στο τριήμερο τεστ που θα ακολουθήσει, θα μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε αυτό το γεγονός. Κάθε μέρα πήγαινα όλο και πιο γρήγορα και ήμουν σε θέση να βελτιώνομαι, επειδή το μονοθέσιο είναι εξαιρετικό και γιατί η ομάδα έχει προγραμματίσει τα πάντα με ακρίβεια. Αυτό είναι και το πιο ευχάριστο, ότι δηλαδή γνωρίζουμε ακριβώς που βρισκόμαστε και δεν βελτιωνόμαστε στην τύχη".

Ωστόσο, ο Ράικονεν δεν θέλησε να βγάλει πρόωρα συμπεράσματα ως προς το που βρίσκεται αυτή τη στιγμή η Ferrari σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

"Δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε αυτό", πρόσθεσε. "Είναι κάτι που θα φανεί στο πρώτο GP της χρονιάς".

Στο μεταξύ, οι άνθρωποι της Ferrari έχουν ετοιμάσει μια σημαντική αεροδυναμική αναβάθμιση ενόψει των τεστ στην Βαρκελώνη που θα ξεκινήσουν στις 19 Φεβρουαρίου, ωστόσο στην ιταλική ομάδα επικρατεί αβεβαιότητα ως προς το αν αυτή η κίνηση θα λειτουργήσει ευεργετικά στην ταχύτητα του μονοθεσίου.

Πρόκειται για την τοποθέτηση καινούργιων πτερυγίων, πλαϊνών βοηθημάτων και καλύμματος κινητήρα, ενώ σύμφωνα με το περιοδικό Autosprint, θα δοκιμαστεί μια πειραματική μπροστινή αεροτομή, η οποία θα έχει άνοιγμα ανάμεσα στο λογότυπο της Fiat και της Martini.

top