Διαφορετική αυτοπεποίθηση αισθάνεται ο Χάμιλτον


Έχοντας ολοκληρώσει τη παρθενική του σεζόν στη F1 ως δευτεραθλητής στο πρωτάθλημα οδηγών, ο Λιούις Χάμιλτον ξεκινά τη νέα σεζόν με την ευκαιρία να αφήσει το σημάδι του στην ομάδα και στο νέο του ομόσταυλο, τον Χέικι Κοβαλάινεν, από τον πρώτο αγώνα της σεζόν το επόμενο τριήμερο.

"Προφανώς οι στόχοι για την ομάδα και για εμένα είναι να κερδίσουμε όσους περισσότερους αγώνες γίνεται, να βελτιώσουμε την απόδοσή μας από πέρυσι, να τερματίσουμε σε όλους τους αγώνες και για την ομάδα να κερδίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών", είπε ο Χάμιλτον. "Το κίνητρό μου είναι ακόμα υψηλότερο από πέρυσι, αλλά με έναν ελαφρώς διαφορετικό τρόπο. Θα έλεγα ότι η περασμένη χρονιά ήταν μία ανεξέλεγκτη αποφασιστικότητα και ενθουσιασμός και πραγματικά δεν γνώριζα τι ερχόταν, κολυμπώντας σε βαθιά νερά. Τώρα γνωρίζω τι να περιμένω, γνωρίζω τις προετοιμασίες μου, οπότε αποθηκεύω ενέργεια. Σε μερικούς ανθρώπους ίσως φαίνεται ότι είμαι πιο ήσυχος, αλλά κρατάω όλη αυτή την ενέργεια για τον πρώτο αγώνα και δεν μπορώ να περιμένω μέχρι να βρεθώ εκεί πέρα".

Πηγαίνοντας στην Αυστραλία, οι προσδοκίες του Χάμιλτον είναι σαφείς. "Πρέπει να πάμε εκεί με απόλυτη αυτοπεποίθηση στο μονοθέσιο, που έχω και να κάνουμε ένα πραγματικά καλό ξεκίνημα, πρέπει να είναι η καλύτερη δυνατή έναρξη. Οπότε πηγαίνω εκεί πέρα με το στόχο να κερδίσω τον αγώνα και όλοι θα δουλέψουμε σκληρά για να τα καταφέρουμε".

top