Συνέντευξη Τύπου Σαββάτου

Στην συνέντευξη Τύπου το πρώτου αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 που διοργάνωσε η FIA στο Albert Park της Μελβούρνης, το παρών έδωσαν οι τρεις ταχύτεροι των κατατακτήριων δοκιμών, όπως είθισται.

Οι Lewis Hamilton, Robert Kubica και Heikki Kovalainen συμφώνησαν πως ο αγώνας της πρεμιέρας θα είναι αρκετά διερευνητικός για τις ομάδες και τους πιλότους, εξαιτίας των αλλαγών που προκύπτουν από τους νέους κανονισμούς. Όλοι τόνισαν τη σημασία μιας καλής εκκίνησης με τον Kubica να δείχνει επιφυλακτικός από το γεγονός πως όλα πλέον είναι χειροκίνητα, ενώ τέλος όλοι συμφώνησαν πως η απουσία της Ferrari από τις τρεις πρώτες θέσεις είναι έκπληξη δεν σημαίνει όμως πως η ιταλική ομάδα δεν πρέπει να ληφθεί σοβαρά στον αγώνα.

Ερ: Lewis, νέοι κανονισμοί για τις κατατακτήριες και μία πολύ ενδιαφέρουσα περίοδος. Προφανώς δεν ξέρουμε τα φορτία καυσίμου, αλλά ο φίλος σου ο Robert σε πίεσε πολύ καθώς απέμεναν δύο ή τρία λεπτά.
Lewis Hamilton: Ναι, με πίεσε. Αυτοί οι δύο πιλότοι έκαναν μία φανταστική δουλειά. Είναι καλό να βλέπεις τον Robert εδώ μαζί μας, όπως επίσης και τον Heikki. Είναι ο πρώτος του αγώνας με την ομάδα και έχει κάνει φανταστική δουλειά. Ήταν πολύ κοντά μου. Προφανώς, στο πρώτο μέρος, δεν έκανα έναν καλό γύρο. Αλλά μετά στον τελευταίο μου γύρο μπόρεσα να γεφυρώσω το χάσμα και να κάνω καλόυς χρόνου σε όλα τα κομμάτια της πίστας.

Ερ: Εκπληκτική οδήγηση τις τελευταίες δύο ημέρες εδώ στη Μελβούρνη. Η άποψη σου για τους νέους τεχνικούς κανονισμούς και πως ακριβώς είναι η κατάσταση μέσα στο μονοθέσιο;
LH: Πάντα τους υποστήριζα. Μου αρέσουν πραγματικά οι νέοι κανονισμοί. Η οδήγηση με traction control είναι κάπως διαφορετική σε σχέση χωρίς αυτό γιατί, η δεύτερη, βγάζει τον καλύτερο εαυτό σε όλους τους πιλότους. Πρέπει πραγματικά να πιέσεις τον εαυτό ςου. Αλλά ξέρεις πως η αίσθηση του μονοθεσίου είναι τέλεια. Το μονοθέσιο είναι φανταστικό. Πιστεύω πως η ομάδα έχει κάνει μία φανταστική δουλειά για να προετοιμαστεί για αυτό το Σαββατοκύριακο αλλά επίσης και για να τα καταφέρουμε καλά, ώστε να μπορέσουμε να πούμε στους εργαζόμενους στην πατρίδα «καλή δουλειά».

Ερ: Μίλησε μας για τον γύρο της Pole Position, Lewis. Ένας γύρος γεμάτος πίεση. Πόσο καλός ήταν; Πως τον κρίνεις σε σχέση με άλλους προσωπικούς σου γύρους;
LH: Σίγουρα, μπορώ να τα καταφέρω και καλύτερα. Το να βρίσκομαι στην pole position είναι ένα εξαιρετικό συναίσθημα αλλά υπάρχουν πάντα βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν. Ξεκίνησα πολύ καλά αλλά με προβλημάτισε η άδεια πίστα καθώς δεν μπορούσα να συγκρίνω τον χρόνο μου. Όταν έφτασα στην τελευταία στροφή, είδα μία Williams μπροστά μου, οπότε κατάλαβα πως βρισκόμουν ένα με δύο δευτερόλεπτα πίσω από την Williams για το μεγαλύτερο μέρος του γύρου. Αν αυτό κάνει την διαφορά ή όχι δεν ξέρω αλλά είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.

Ερ: Robert, συγχαρητήρια και σε εσένα. Και για τα εντυπωσιακά γλυστρίματα. Τι εκπληκτικός γύρος ήταν αυτός. Μίλησε μας για τον ταχύτερο γύρο σου.
Robert Kubica: Σίγουρα, πιστεύω πως έκανα λάθος στην στροφή 12 όπου γλύστρισα πάνω από το τεχνητό γρασίδι και έχασα περισσότερα από δύο δέκατα σε χρόνο. Αλλά όπως ξέρετε, αυτό είναι οι νέοι κανονισμοί. Ξέρουμε πως μπορούμε να φέρουμε μερικά καλά αποτελέσματα στις κατατακτήριες και έτσι πήρα αρκετά ρίσκα τα οποία στο τέλος δεν απέδωσαν γιατί έχασα πολύ χρόνο και ίσως να μπορούσα να μείνω εμπρός από τον Lewis αλλά, τέλος πάντων, πιστεύω πως είναι ένα μεγάλο κατόρθωμα για όλη την ομάδα, ιδιαίτερα επειδή στην αρχή της σεζόν, στις πρώτες δοκιμές, η κατάσταση ήταν κάπως δύσκολη για τους ανθρώπους οι οποίοι είχαν σχεδιάσει και κατασκευάσει αυτό το μονοθέσιο. Αλλά κάναμε μία πολύ καλή δουλειά. Όλοι οι άνθρωποι στο Μόναχο και το Hinwil δούλεψαν πολύ σκληρά για να βρίσκομαι τώρα εδώ και τους ευχαριστώ πολύ.

Ερ: Μίλησε μας για το Σαββατοκύριακο, γιατί χθες δεν εμφανιστήκατε και τόσο γρήγοροι, αλλά σήμερα βρήκατε τον κατάλληλο ρυθμό από την αρχή.
RK: Ναι, χθες αντιμετωπίσαμε μερικά προβλήματα. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να βρεις την κατάλληλη ισορροπία στο φερινό μονοθέσιο, καθώς και τις κατάλληλες ρυθμίσεις, ιδιαίτερα όταν η πίστα είναι ακόμα σκονισμένη, και χθες οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες. Επίσης, στις κατατακτήριες είχαμε αρκετό άνεμο αλλά, όπως και να έχει, κάναμε μία πολύ καλή δουλειά και ελπίζουμε για τον αγώνα.

Ερ: Φαίνεται πως χωρίς το traction control και τα βοηθήματα στο φρενάρισμα σου αρέσει όσο και στον Lewis;
RK: Ειλικρινά δεν το βρήκα διαφορετικό (το μονοθέσιο). Συνήθισα έπειτα από δύο γύρους στις δοκιμές του χειμώνα και ξέχασα πως ήταν με TC. Το περίεργο είναι πως μου φαίνεται ότι υπάρχει μεγαλύτερη σταθερότητα χωρίς το βοηθητικό σύστημα των φρένων και αυτό σημαίνει πως πέρσι κάτι χάναμε εξαιτίας αυτού. Τώρα κοιτάμε το μέλλον και νομίζω πως είμαστε καλά για αυτό.

Ερ: Heikki, επιστρέφω σε εσένα. Συγχαρητήρια για ένα φανταστικό αποτέλεσμα για την ομάδα. Η πρώτη Ferrari βρίσκεται στην τέταρτη θέση και εσύ στο πρώτο μέρος ήσουν ταχύτερος. Μιλησέ μας για τις κατατακτήριες.
Heikki KOVALAINEN: Ήταν όπως όλο το διήμερο. Εγώ απλώς προσπάθησα να είμαι σταθερός χωρίς να κάνω λάθη, αλλά πιέζοντας λίγο περισσότερο συνεχώς. Στο πρώτο μέρος ο χρόνος ήταν λογικός και αισθάνθηκα πως είχα καλή ισορροπία στο μονοθέσιο. Αυτό υπήρχε σε όλη τη διάρκεια των κατατακτήριων. Νομίζω πως είναι ένα πολύ καλό ξεκίνημα με την καινούρια μου ομάδα και είμαι χαρούμενος, ενώ ανυπομονώ και για τον αγώνα και για ολόκληρη τη χρονιά.

Ερ: Μίλησέ μας λίγο για την ομάδα και τον χαρακτήρα της.
HK: Νομίζω πως έχουν πολλά κίνητρα στο Woking και μεγάλη υποστήριξη από την Mercedes. Είναι μια τεράστια ομάδα με πολύ κόσμο. Για αυτό το Σαββατοκύριακο παρά το ότι είχαμε καλές δοκιμές τα παιδιά δούλευαν μέχρι τα ξημερώματα. Βρήκαν ένα πιθανό πρόβλημα και κατάφεραν να το διορθώσουν. Τέτοια ενέργεια έχουμε όλοι στην ομάδα και αυτό είναι φανταστικό. Είμαι πολύ τυχερός που ανήκω στην ομάδα και θέλω να κρατήσω τη θέση αυτή και να έχω ένα δυνατό μέλλον εδώ.

Ερ: Lewis, ποιες είναι οι δικές σου σκέψεις, όπως είπε και ο Heikki καλό αποτέλεσμα για την ομάδα και θα παρατήρησες πως ο Kimi Raikkonen είναι μόλις 16ος και ο Felipe Massa τέταρτος. Καλό ξεκίνημα για την ομάδα μετά τα όσα συνέβησαν το 2007.
LH: Απολύτως Αντιστρέψαμε ελαφρώς την κατάσταση και όπως είπε και ο Heikki η Mercedes και η McLaren έκανα εξαιρετική δουλειά. Πίεσαν ακριβώς στο όριο. Την Παρασκευή είχαμε μερικά προβλήματα, ήταν όμως έτοιμοι να κάνουν ό,τι χρειαζόταν και σήμερα ήταν εδώ για να στήσουν το μονοθέσιο ακριβώς όπως έπρεπε. Ειλικρινά για το ξεκίνημα της χρονιάς δεν θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερο αποτέλεσμα και για τους δύο μας.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

Ερ: Lewis, δεν θα μπορούσες να κάνεις καλύτερο ξεκίνημα, έτσι δεν είναι;
LH: Δεν νομίζω. Ήταν πολύ καλές κατατακτήριες. Στην αρχή ήταν ελαφρώς ψυχοφθόρο και δεν είχαμε έναν καλό γύρο. Καθυστερούσαμε και δεν μπορούσαμε να βρούμε τον κατάλληλο ρυθμό. Το να τον βρούμε τελικά ήταν πιο δύσκολο από ότι είχα συναντήσει στο παρελθόν. Τελικά όμως καταφέραμε να φτάσουμε κοντά σε αυτό που θέλαμε και κατάφερα να κάνω έναν καλό γύρο. Και πάλι όμως αισθάνομαι πως έχασα λίγο κατά τη διάρκεια του γύρου μου.

Ερ: Ο Robert πλησίασε αρκετά, έτσι;
LH: Ναι όντως. Έκανε πολύ καλή δουλειά και ήταν καλό που είδαμε πως και εκείνοι είναι κοντά σε εμάς. Όπως είπα ήταν τέλειο να βλέπω τον Heikki που είναι νέος στην ομάδα να πιέζει τόσο πολύ.

Ερ: Ήταν πολύ διαφορετικές οι τακτικές στις κατατακτήριες με τα πολλά καύσιμα στο μονοθέσιο. Πιστεύεις πως με την προσέγγισή σου μπορείς να αλλάξεις κάτι ή ήταν τέλεια;
LH: Νομίζω πως η προσέγγισή μου ήταν καλή και είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτήν. Φυσικά υπάρχουν σίγουρα σημεία που μπορώ να βελτιωθώ, είναι όμως πολύ δύσκολο να είσαι με λίγα καύσιμα και μετά να πηγαίνεις με πολλά. Βγαίνεις στην πίστα και δεν μπορείς να φρενάρεις στο ίδιο σημείο. Πρέπει να προσαρμόσεις την οδήγησή σου.

Ερ: Τα σημαντικά σημεία για αύριο;
LH: Προφανώς η εκκίνηση. Με τους νέους κανονισμούς η εκκίνηση για όλους είναι αρκετά πονηρή. Πιστεύω αύριο θα δούμε μια ευρεία γκάμα καλών και κακών εκκινήσεων. Πέρσι έχω την εντύπωση πως ήταν συνεχώς το ίδιο, φέτος όμως θα είναι πιο πονηρές.

Ερ: Robert συγχαρητήρια. Περίμενες να είσαι τόσο ανταγωνιστικός εδώ;
RK: Στο ξεκίνημα των δοκιμών ταλαιπωρηθήκαμε λίγο με ένα μονοθέσιο το οποίο δεν το περιμέναμε έτσι. Η ομάδα όμως έχει κάνει εξαιρετική δουλειά. Την Παρασκευή αντιμετωπίσαμε ορισμένα προβλήματα, σήμερα το πρωί όμως ήταν σαφώς καλύτερα και αποδείχτηκε πως είχαμε καλό ρυθμό. Ρίσκαρα λίγο στον τελευταίο γύρο και είχα μια έξοδο στη στροφή 12. Έχασα δύο ή και τρία δέκατα και αυτό μου στέρησε την pole. Υπάρχει όμως μια μεγάλη κούρσα.

Ερ: Αισθάνεσαι πως έχεις την κατάλληλη ισορροπία στο μονοθέσιο;
RK: Νομίζω πως ήμασταν εντάξει για τις δοκιμές αλλά οι συνθήκες μπορεί να αλλάξουν αύριο και το μονοθέσιο με τους φετινούς κανονισμούς είναι αρκετά δύσκολο. Είναι πολύ γρήγορο είναι όμως δύσκολο να το τοποθετήσεις σωστά για κάθε στροφή. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό και έχουμε κάνει βήματα προόδου. Τα παιδιά στο Hinwill και στο Μόναχο έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά τους τελευταίους δύο μήνες, αντιμετωπίζοντας και προσπαθώντας να λύσουν το πρόβλημα και νομίζω πως έχουν κάνει καλή δουλειά για να είμαι εγώ εδώ τώρα.

Ερ: Είπες προηγουμένως πως στην αρχή των δοκιμών το μονοθέσιο ήταν περίεργο. Το λύσατε αυτό, το μονοθέσιο είναι πλέον πιο άνετο για σένα;
RK: Όπως είπα το μονοθέσιο είναι γρήγορο αλλά είναι δύσκολο να βρεις την κατάλληλη ισορροπία και το κατάλληλο στήσιμο. Αν συγκρίνουμε όμως την κατάσταση με το ξεκίνημα των δοκιμών ή ακόμη και με το ξεκίνημα του Φεβρουαρίου, έχουμε προχωρήσει μίλια και θα είμαστε πιο ανταγωνιστικοί στις επόμενες κούρσες. Ελπίζω πως θα έρθουν ορισμένες αλλαγές, οι οποίες εξάλλου ετοιμάζονται.

Ερ: Heikki, πρέπει να είσαι πολύ ικανοποιημένος με την τρίτη θέση των κατατακτήριων.
HK: Φυσικά. Αλλά υπάρχει ακόμη περιθώριο βελτίωσης. Όπως λέω όλο το διήμερο, θα «χτίζω» την απόδοσή μου στη διάρκεια κάθε Grand Prix και στη διάρκεια της χρονιάς. Πέρσι ήταν μια επεισοδιακή εκκίνηση στη χρονιά και φυσικά αισθάνομαι πολύ καλύτερα φέτος και δεν θέλω να επαναλάβω τα ίδια λάθη. Έτσι οδηγώ μέσα στα όριά μου με αυτό το μονοθέσιο και ελπίζω πως στη συνέχεια θα βελτιωθεί και το μονοθέσιο και εγώ θα φτιάξω την οδήγησή μου ώστε να μπορώ να είμαι μια δύο θέσεις πιο ψηλά από τώρα. Σήμερα όμως οι κατατακτήριες ήταν πολύ καλές για μένα. Περίεργα λάθη εδώ και εκεί αλλά αυτά συμβαίνουν και πρέπει να τα ξεπερνάς. Πέρα από αυτά δεν έχω τίποτα να πω. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και για αύριο νομίζω είμαστε σε καλή κατάσταση.

Ερ: Ο Lewis ανέφερε προβλήματα και εσύ το ίδιο. Μπορείς να μας πεις περισσότερα για αυτό;
HK: Τι πρόβλημα εννοείται; Α, φυσικά υπήρχε κάτι στο μονοθέσιο που εντοπίστηκε ουσιαστικά όταν ήμασταν στην Ευρώπη, στο δυναμόμετρο. Δεν θέλω να μιλήσω για αυτά γιατί για να είμαι ειλικρινής δεν τα γνωρίζω…
LH: Ρωτήστε την ομάδα.
HK: Ναι ακριβώς, δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες τόσο καλά αλλά ήταν κάτι σοβαρό και κατάφεραν να το διορθώσουν κάτι που είναι καλό.

Ερ: Είναι κάτι που σας ανησυχεί για αύριο;
HK: Όχι δεν είναι καθόλου ανησυχητικό πλέον. Εντοπίσαμε το πρόβλημα και το λύσαμε, αρά δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Ελπίζω πως δεν θα υπάρξουν άλλα προβλήματα. Η αξιοπιστία μας είναι πολύ καλή και ας μην το γρουσουζέψουμε.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ

Ερ: (Miran Alisic – Pop TV) Μπορείτε και οι τρεις σας να μας πείτε για τους θεατές κυρίως, πως θα είναι διαφορετικές οι στρατηγικές στον αγώνα; Θα δούμε πολύ νωρίτερα τα pits stops ή όχι, γενικά μιλώντας.
LH: Για να είμαι ειλικρινής δεν το έχω σκεφτεί. Στον πρώτο αγώνα νομίζω πως θα είναι μικρές οι διαφορές γιατί όλοι θα πειραματίζονται και υπάρχει μεγάλη πίεση σε όλους. Είναι πολύ διαφορετικό να είσαι στην πίστα και να πρέπει να υπολογίσεις πόσα καύσιμα έχεις με βάση το χρόνο που έκανες στον τελευταίο γύρο. Δεν μπορούμε να ανεφοδιαστούμε και πρέπει να κάνουμε τον αγώνα με τα καύσιμα που έχουν απομείνει. Νομίζω πως αυτό είναι μια νέα πρόκληση για όλες τις ομάδες και νομίζω πως όλες θα κάνουν το ίδιο πράγμα.
HK: Προφανώς τα μονοθέσια είναι πιο βαριά πλέον κατά τη διάρκεια του τρίτου μέρους των κατατακτήριων, αφού δεν έχουμε τους γύρους που σπαταλάμε καύσιμα, αλλά τα pit stops θα είναι το ίδιο με πέρσι. Ίσως όχι ακριβώς τα ίδια αλλά περίπου.

Ερ: (Juha Päätalo – Financial Times Germany) Δύο ερωτήσεις για όλους σας. Πρώτα από όλα πόσο έκπληκτοι είστε που δεν υπάρχει πιλότος της Ferrari σε αυτή τη συνέντευξη Τύπου και δεύτερον πόσο αισιόδοξοι είστε για τον αγώνα με δεδομένο πως υπάρχουν ερωτηματικά για τα καύσιμα και για τις φθορές των ελαστικών;
HK: Φυσικά και είναι έκπληξη που οι οδηγοί της Ferrari δεν είναι εδώ. Έμαθα πως ο Kimi είχε πρόβλημα στο πρώτο μέρος κάτι που είναι έκπληξη αλλά ούτως ή άλλως θα είναι δυνατοί στον αγώνα. Το ξέρουμε από τις δοκιμές του χειμώνα και από αυτό το διήμερο μελετώντας τους χρόνους τους. Θα είναι ανταγωνιστικοί και δυνατοί στον αγώνα έτσι πρέπει να εκμεταλλευτούμε κάθε δυνατότητα που έχουμε ώστε να διατηρηθούμε μπροστά τους έστω και αν είναι πολύ δύσκολο. Δεν ξέρω ελπίζω να μην έχουμε πολλά άγνωστα στοιχεία αλλά όπως είπε και ο Lewis η εκκίνηση θα είναι πολύ διαφορετική. Είναι δύσκολο να κάνεις καλή εκκίνηση και είναι εύκολο να κάνεις χάλια εκκίνηση γιατί όλα είναι χειροκίνητα πλέον. Έτσι ελπίζω να κάνουμε μια καλή εκκίνηση και οι υπόλοιποι όχι και τόσο καλή, αλλά μπορεί να συμβεί το αντίστροφο. Πέρα από αυτό ο αγώνας νομίζω δεν θα είναι πολύ διαφορετικός, θα μαχόμαστε όπως πάντα και δεν βλέπω μεγάλες αλλαγές σε αυτό.

Ερ: Lewis, καμιά ανησυχία;
LH: Πάνω κάτω τα ίδια όπως είπε και ο Heikki. Νομίζω πως Robert ήταν αρκετά γρήγορος στη «βρώμικη» πλευρά πέρσι και στόχος μου είναι να το αλλάξω αυτό φέτος.
RK: Θα είναι αρκετά δύσκολο να συντηρήσουμε τα ελαστικά στους γύρους που απομένουν, όμως οι συνθήκες της πίστας βελτιώνονται, αφού υπάρχει περισσότερη γόμα και αυτό πάντα βοηθά. Χωρίς το traction control πρέπει πάντα να προσέχεις να είσαι πιο ευγενικός στο γκάζι και να μην υπερθερμαίνεις τα πίσω ελαστικά. Νομίζω αυτό θα είναι το «κλειδί».

Ερ: Καμία έκπληξη για την απουσία της Ferrari;
RK: Κατά κάποιον τρόπο ναι, αυτό όμως δείχνει πως αλλάζει η Formula 1. Φυσικά είμαστε χαρούμενοι που δεν βρίσκονται εδώ, όπως όμως είπε και ο Heikki o Kimi είχε πρόβλημα και εμείς αυτό εκμεταλλευτήκαμε.

Ερ: (Heikki Kulta – Turun Sanomat) Lewis, το γεγονός πως ο Kimi είναι πολύ πίσω κάνει καθόλου πιο εύκολη την κούρσα σου;
LH: Δεν ξέρω αλλά δεν το νομίζω γιατί δεν είμαστε πολύ σίγουροι τι ρυθμό θα είχαν στο τελευταίο μέρος των κατατακτήριων. Νομίζω πως έχω αρκετά σκληρή δουλειά με τα παιδιά εδώ άρα δεν θα είναι πιο εύκολος αγώνας. Θα είναι δύσκολη κούρσα και απλώς πρέπει να κάνουμε ό,τι καλύτερο στο να διατηρήσουμε τα ελαστικά μας.

Ερ: (Will Buxton – Australasian Motorsport News) Μια ερώτηση για τους Heikki και Lewis. Έχουμε ακούσει πολλά τους τελευταίους 12 μήνες για την ισότητα στην McLaren. Στην ιστορία της ομάδας έχουμε δει εντολές αλλά και συμφωνίες οδηγών. Αν βρεθείτε εσείς οι δύο στις πρώτες θέσεις θα υπάρξει κάποια συμφωνία ώστε να μην είστε ανταγωνιστικοί μεταξύ σας;
HK: (Γέλια) Επιτρέψτε μου να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση. Μια ακόμη τέτοια ερώτηση. Να σας πω πως ο Lewis είναι ο πρώτος οδηγός και για αυτό είναι στην pole σήμερα. Υπάρχει μια διαφορά τριών ή τεσσάρων δεκάτων. Άρα όλοι ευχαριστημένοι! Ειλικρινά πιστεύω πως έχουμε τις ίδιες πιθανότητες και δεν υπάρχει συγκεκριμένη προτίμηση. Θα είμαι απέναντι στον Lewis όπως και απέναντι στον Robert, όπως απέναντι στον Kimi. Αν έχω μια ευκαιρία θα την κυνηγήσω, αλλά αν δεν μπορώ να περάσω δεν θα κάνω καμία κίνηση. Είναι τόσο απλό και θα κάνει και εκείνος το ίδιο. Θα αλλάξει γραμμή και θα πιέσει και θα κάνει τα πάντα να με κρατήσει πίσω του. Έτσι γίνεται.
LH: Συμφωνώ. Είμαστε εδώ για να κάνουμε αγώνα αλλά να και να φέρουμε τα μονοθέσιά μας πίσω, άρα θα είμαστε επαγγελματίες και λογικοί αλλά ο ένας θέλει να κερδίσει τον άλλον. Εγώ περιμένω το καλύτερο από εκείνον και το ίδιο ισχύει και από την δική μου πλευρά.

Ερ: (Mark Danby – Auto Magazine China) Lewis, θέλεις να σχολιάσεις τη διαφορά στην πίστα, με δεδομένες τις αλλαγές που προέκυψαν στις συνθήκες από την αλλαγή της θερμοκρασίας;
LH: Ήταν πολύ πιο εύκολη σήμερα. Νομίζω χθες ήταν μια από τις δυσκολότερες ημέρες που είχα, ιδίως φέτος. Έμοιαζε ίσως με το Μπαχρέιν ή την Μαλαισία, χωρίς την υγρασία. Ήταν πολύ καλός καιρός χθες ήταν όμως πολύ περίεργο για την πρώτη μας ημέρα, έπειτα από τρεις εβδομάδες που είχαμε να μπούμε στο μονοθέσιο. Ήταν σκληρό αλλά όλοι ήμασταν στο ίδιο περιβάλλον και καταφέραμε να ανταπεξέλθουμε. Σήμερα ήταν πιο δροσερά και θα έλεγα ελαφρώς πιο εύκολα για εμάς.

top