Ο Κοβαλάινεν θα αυξήσει την ένταση στον Χάμιλτον


Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Μάρτιν Ουϊτμαρς, πιστεύει ότι η 3η θέση του Χέικι Κοβαλάινεν στο γκραν πρι Μαλαισίας θα βοηθήσει στην πίεση του Λιούις Χάμιλτον όταν η F1 ταξιδέψει στο Μπαχρέιν σε 2 εβδομάδες.

Ο Χάμιλτον είδε την διαφορά του στο πρωτάθλημα οδηγών να μειώνεται στους τρεις βαθμούς μετά την ποινή 5 θέσεων στο grid πριν προκύψει ένα πρόβλημα με την αλλαγή του τροχού στον αγώνα στην διάρκεια του πρώτου του ανεφοδιασμού, κάτι που του έσβησε κάθε ελπίδα για ένα βάθρο. Ο Βρετανός τελικά τερμάτισε 5ος με τον αντίπαλο του στην Ferrari, Κίμι Ράικονεν να φτάνει άνετα στη νίκη με διαφορά σχεδόν 20'' από τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα της BMW Sauber, με τον Φινλανδό να αφήνει πίσω του την κακή εμφάνιση στη Μελβούρνη.

Το πρώτο φετινό βάθρο για τον Κοβαλάινεν και το πρώτο για τη νέα του ομάδα ήταν η αιτία να πανηγυρίσουν οι άνθρωποι της McLaren. Έχοντας νικήσει στις κατατακτήριες δοκιμές τον λαμπρό του ομόσταυλο το Σάββατο, ο Φινλανδός τιμωρήθηκε επίσης με 5 θέσεις επειδή παρεμπόδισε τον Νικ Χάιντφελντ και τον Φερνάντο Αλόνσο στο τέλος της διαδικασίας και αναγκάστηκε να ξεκινήσει από την 8η θέση του grid.

Παρόλα αυτά, μία σταθερή και μη θεαματική εμφάνιση σε συνδυασμό με την καλή αγωνιστική στρατηγική, είδε τον Κοβαλάινεν να περνά τη γραμμή 7'' μπροστά από τον Γιάρνο Τρούλι της Toyota, αν και σχεδόν 40'' πίσω από τον συμπατριώτη του, τον Ράικονεν. Ο Ουϊτμαρς πιστεύει ότι αυτή η εμφάνιση όλο το τριήμερο θα δράσει ως κίνητρο για τον Χάμιλτον να επιβεβαιώσει ξανά την κυριαρχία του στη μέση ανατολή.

Λιούις πιέστηκε πολύ σκληρά από τον Χέικι αυτό το τριήμερο, αλλά αυτό είναι καλό", είπε ο Ουϊτμαρς. "Γνωρίζοντας τον Λιούις, θα στραφεί στον επόμενο αγώνα απόλυτα αποφασισμένος να νικήσει τον Χέικι. Ο Κοβαλάινεν έκανε φανταστική δουλειά όλο το τριήμερο. Είχε λίγη περισσότερη ταχύτητα στην διάρκεια του τριημέρου από τον Λιούις. Στις κατατακτήριες δοκιμές, πιστεύω ότι ο Χέικι ένιωσε σε πιο άνετη θέση με την ισορροπία του μονοθεσίου του ενώ το ίδιο δεν συνέβη με τον Λιούις. Πάλευε να βρει πρόσφυση και με τα υψηλά δεδομένα του, θεωρώ ότι ήταν απογοητευμένος από αυτό".

Με όλες τις συζητήσεις για την κρίση της Ferrari μετά τη Μελβούρνη να αποδεικνύονται πρόωρες, η προσοχή τώρα στράφηκε στη κακή απόδοση της McLaren στο Σεπάνγκ. "Η πραγματικότητα είναι ότι η Ferrari δεν απέδωσε καλά στη Μελβούρνη", πρόσθεσε ο Ουϊτμαρς. "Το έχουμε πει αυτό. Γνωρίζαμε μπαίνοντας στη σεζόν ότι η Ferrari έχει ένα δυνατό πακέτο και ότι διαθέτει 2 γρήγορους πιλότους. Τώρα λοιπόν εξαρτάται από εμάς να ανταποκριθούμε στον ανταγωνισμό με ότι έχουμε. Δεν πιστεύω ότι κάναμε την καλύτερη δουλειά που μπορούσαμε στη Μαλαισία, καθώς κάναμε λάθη. Όπως και πέρυσι, είναι μία συναρπαστική σεζόν όπου αγώνα με αγώνα θα πρέπει να επιβάλλεις το ρυθμό σου".
ORIGINAL POST

top