Γκραν πρι Μαλαισίας: Ταχύτερος στις Α’ ελεύθερες δοκιμές ο Μάσα


Ο Φελίπε Μάσα ήταν σαφώς ο ταχύτερος πιλότος το πρωϊ της Παρασκευής στην διεθνή πίστα Σεπανγκ.

Ο ταχύτερος χρόνος του Βραζιλιάνου, 1’35’’392, ήταν πάνω από 1’’ καλύτερος από του ομόσταυλού του, Κίμι Ράικονεν, με τον Φινλανδό να αντιμετωπίζει νέο μηχανικό πρόβλημα. Ο Χέικι Κοβαλάινεν ήρθε 3ος και ακολούθησε ο Νίκο Ρόζμπεργκ.

Το δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο της σεζόν ξεκίνησε το πρωϊ της Παρασκευής στη Μαλαισία. Οι θερμοκρασίες δεν ήταν τόσο υψηλές όσο είναι συνήθως στην Μαλαισία. Με την θερμοκρασία του αέρα στους 28 βαθμούς Κελσίου δεν είχε τόση ζέστη όσο συνήθως στο Σεπάνγκ αν και η υγρασία το πρωϊ ήταν ήδη στο 75%. Το 90λεπτο σκέλος ξεκίνησε όταν ο Σεμπαστιάν Μπουρντέ ήταν ο πρώτος πιλότος μετά από 15’ που βρέθηκε στην πίστα για να κάνει χρονομετρημένο γύρο.

Υπήρξαν αρκετές κίτρινες σημαίες. Η Red Bull του Ντέιβιντ Κούλθαρντ καταστράφηκε εντελώς όταν ο Σκωτσέζος πέρασε πάνω από τα κερμπ και απογειώθηκε. Όταν ακούμπησε το έδαφος, το μονοθέσιο υπέστη σοβαρές ζημιές και αυτό έδωσε πρόωρο τέλος στο σκέλος του. Ο ομόσταυλός του, Μαρκ Ουέμπερ δεν τα πήγε πολύ καλύτερα. Ο Αυστραλός έπρεπε να σταματήσει το μονοθέσιό του με καπνό να βγαίνει από τον κινητήρα της Renault.

Οι πιλότοι της Red Bull όμως δεν ήταν οι μοναδικοί που είχαν προβλήματα. Ο πιλότος της Force India, Άντριαν Σούτιλ, έπρεπε να εγκαταλείψει με τον κινητήρα της Ferrari να καπνίζει. Ο Γερμανός ήταν ικανός να κάνει μόλις 5 γύρους το πρωϊ. Όχι πολύ αργότερα η Ferrari του Κίμι Ράικονεν παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα. Το μονοθέσιό του έπρεπε να μετακινηθεί, όποτε οι κόκκινες σημαίες ανέμισαν για 5‘ ώστε οι άνθρωποι της πίστας να φέρουν το μονοθέσιο σε ασφαλές σημείο. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ είχε μία τρομακτική στιγμή προς το τέλος της διαδικασίας. Καθώς ο Φέτελ έμπαινε στην τελευταία στροφή τα φρένα του εξερράγησαν.

Οι χρόνοι αναλυτικά:
Μάσα (Ferrari) 1’35’’392
Ράικονεν (Ferrari) 1’36’’459
Κοβαλάινεν (McLaren) 1’36’’556
Ρόζμπεργκ (Williams) 1’36’’578
Χάμιλτον (McLaren) 1’36’’626
Αλόνσο (Renault) 1’37’’022
Πικέ Τζ. (Renault) 1’37’’034
Κούμπιτσα (BMW) 1’37’’218
Μπάτον (Honda) 1’37’’282
Τρούλι (Toyota) 1’37’’540
Χάιντφελντ (BMW) 1’37’’649
Νακατζίμα (Williams) 1’37’’649
Μπαρικέλο (Honda) 1’37’’076
Γκλοκ (Toyota) 1’37’’782
Φέτελ (Scuderia Toro Rosso) 1’38’’219
Κούλθαρντ (Red Bull) 1’38’’232
Ουέμπερ (Red Bull) 1’38’’707
Μπουρντέ (Scuderia Toro Rosso) 1’38’’798
Φιζικέλα (Force India) 1’39’’046
Σάτο (Super Aguri) 1’40’’178
Ντέιβιντσον (Super Aguri) 1’40’’351
Σούτιλ (Force India) 1’41’’269

top