Έμπλεξαν στην κίνηση οι πιλότοι της BMW και δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα

Η ομάδα της BMW Sauber έχει αποδείξει ότι μπορεί να μπει σφήνα στις Ferrari και McLaren. Παρόλα αυτά τα προβλήματα στην τελευταία προσπάθεια του Nick Heidfeld δεν τους έδωσαν την δυνατότητα να το πετύχουν και πάλι. Ο Γερμανός αναγκάστηκε να κάνει ακροβατικές φιγούρες στον γρήγορο γύρο του για να αποφύγει τους πιο αργούς πιλότους, ιδιαίτερα της McLaren, που του έκλειναν τον δρόμο. Η 7η θέση του Heidfeld και η 6η του Kubica είναι ικανοποιητικές, άλλα σε στεγνό αγώνα μάλλον έχουν τα φόντα να κινηθούν ακόμη ταχύτερα.

Robert Kubica (6ος): Είμαι αρκετά χαρούμενος με την επίδοση σήμερα, παρότι ήθελα λίγο για να ανέβω στην δεύτερη σειρά της σχάρας εκκίνησης. Ο απρόβλεπτος καιρός έφερε επιπλέον αγωνία στις κατατακτήριες δοκιμές. Με το στήσιμο που επέλεξα, γνώριζα ότι οι κατατακτήριες δεν θα είναι εύκολες για εμένα, άλλα όλο το διήμερο κάναμε μεγάλη προσπάθεια για την προετοιμασία του αγώνα έτσι είμαι αισιόδοξος για αύριο.

Nick Heidfeld (7ος): Είμαι απογοητευμένος για την επίδοση στο Q3. Οι πρώτες στροφές του τελευταίου μου γύρου πήγαν περίφημα, άλλα μετά υπήρχαν πολλά μονοθέσια που πήγαιναν πιο αργά στον γύρο εισόδου τους. Προφανώς δεν γνώριζαν ότι οι κατατακτήριες δεν είχαν τελειώσει. Στην στροφή 4 έχασα πολύ χρόνο με τις δυο McLaren να κάνουν βόλτα στην αγωνιστική γραμμή. Νομίζω ότι αυτό μου στοίχησε δύο δέκατα, το οποίο σημαίνει ότι θα ήμουν τρίτος από 7ος. Απλά δεν μπορούσα να οδηγήσω στην σωστή γραμμή, και ακόμη πιο σημαντικό, δεν μπορούσα να φρενάρω όπου ήθελα. Παρόλα αυτά, ήμουν χαρούμενος με το μονοθέσιο στις κατατακτήριες δοκιμές.

Mario Theissen (Διευθυντής BMW Motorsport): Η Ferrari ήταν σε δική της κλάση στις κατατακτήριες δοκιμές. Πίσω από αυτές ήταν αρκετά σφικτά. Από την P3 υπήρχαν πέντε μονοθέσια μέσα σε 15 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Σε αυτή την ομάδα χάσαμε από τύχη, έτσι καταλήξαμε 6οι και 7οι. Στον αγώνα αύριο ο καιρός θα παίξει σημαντικό ρόλο.

top