Βραζιλιάνικος θρίαμβος


Ο Φελίπε Μάσα πήρε μία αποφασιστική και αναγκαία νίκη στο Μπαχρέιν τερματίζοντας μπροστά από τον Κίμι Ράικονεν και τις 2 BMW των Κούμπιτσα και Χάιντφελντ, σε έναν αγώνα που είχε δράση στο πρώτο κομμάτι του.

Ο Ράικονεν ανέβηκε στην κορυφή του πρωταθλήματος οδηγών, μετά την αποτυχία του Λιούις Χάμιλτον να βρεθεί στην βαθμολογούμενη οκτάδα. Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα βρέθηκε στην pole για πρώτη φορά, μπροστά από τους Μάσα, Χάμιλτον και Ράικονεν, αλλά η δόξα του Πολωνού ήταν βραχύβια καθώς ο Φελίπε Μάσα τον νίκησε από την ακάθαρτη γραμμή και πήρε την πρωτιά στην πρώτη στροφή. Δράση υπήρχε και πιο πίσω όμως, με τον Χάμιλτον να υποχωρεί στην 10η θέση και τον Κοβαλάινεν να παλεύει με τον Κίμι Ράικονεν για την 3η θέση στις πρώτες τρεις στροφές, παραδιδόμενος τελικά στην Ferrari.

Τη στιγμή που ο Μάσα βρέθηκε μπροστά, ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε πίσω από τον πρώην ομόσταυλό του, τον Φερνάντο Αλόνσο και χτύπησε το πίσω μέρος της Renault, καταστρέφοντας την μπροστινή του πτέρυγα. Ο Χάμιλτον πέρασε στα pit στο τέλος του 3ου γύρου, επιστρέφοντας στην πίστα τη στιγμή που ο Κίμι Ράικονεν περνούσε τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα στην 1η στροφή, κάνοντας το 1-2 για την Ferrari.

Με τα πράγματα να σταθεροποιούνται στον 4ο γύρο, ο Μάσα ήταν μπροστά από τους Ράικονεν, Κούμπιτσα, Χάιντφελντ, Κοβαλάινεν, Τρούλι, Ρόζμπεργκ, Ουέμπερ, Αλόνσο και Γκλοκ. Ο Μάσα έφτιαξε μία διαφορά 4'' από τον Ράικονεν στους επόμενους 12 γύρους, ενώ ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα συνέχισε να μένει στο 1''5 πίσω από τον Ράικονεν. Στο μεταξύ ο Λιούις Χάμιλτον έδειχνε να υποφέρει με τον χειρισμό της McLaren και δεν σημείωνε βελτίωση από την 18η θέση.

Ο Κούμπιτσα ήταν ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που πέρασε στα pit στον 17ο γύρο και στην επιστροφή του έχασε την γραμμή στην 11η στροφή, χάνοντας κι άλλα δευτερόλεπτα. Με την Ferrari να συνεχίζει στην κορυφή, στις πίσω θέσεις ο Τζένσον Μπάτον έχασε τον έλεγχο στην εσωτερική της φουρκέτας και γλίστρησε πέφτοντας στον Ντέιβιντ Κούλθαρντ, με αποτέλεσμα να χάσει την μπροστινή του πτέρυγα και να βγουν προσωρινά εκτός πίστας. Ο Μπάτον πέρασε στα pit για επισκευές αλλά τελικά εγκατέλειψε καθώς η ζημιά ήταν πολύ μεγάλη για να συνεχίσει.

Ο Κίμι Ράικονεν πέρασε στα pit από την 2η θέση στον 20ο γύρο και τον ακολούθησε ο ομόσταυλός του και πρωτοπόρος του αγώνα, Φελίπε Μάσα, στον επόμενο γύρο. Οι ανεφοδιασμοί δεν έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην κατάταξη με τον Μάσα να παραμένει μπροστά από τους
Ράικονεν, Κούμπιτσα, Χάιντφελντ, Κοβαλάινεν, Τρούλι, Ουέμπερ, Ρόζμπεργκ, Γκλοκ και Αλόνσο.

Ο Λιούις Χάμιλτον βρέθηκε στην 14η θέση όταν όλοι οι άλλοι γύρω του περνούσαν στα pit και στον 31ο γύρο προσπέρασε τον Φιζικέλα για την 13η θέση στην 1η στροφή, κάνοντας τη 2η και τελευταία του στάση από τους μηχανικούς, στο τέλος του συγκεκριμένου γύρου. Μπροστά, ο Κίμι Ράικονεν βρήκε λίγο χώρο και άρχισε να μειώνει τη διαφορά από τον Μάσα στα 5'' στον 32ο γύρο, στα 3''6 στον 35ο. Ο Φινλανδός ήταν ο πρώτος που μπήκε για τον 2ο ανεφοδιασμό του στον 38ο γύρο, με τον Μάσα να απαντά με ταχύτερο γύρο στον αγώνα, ενώ στον επόμενο γύρο πέρασε στα pit επιστρέφοντας στην πίστα ως πρωτοπόρος. Πίσω από την Ferrari, οι 2 BMW των Κούμπιτσα και Χάιντφελντ είχαν με άνεση την 3η και 4η θέση, με τον Κούμπιτσα να κάνει τον τελευταίο του ανεφοδιασμό στον 41ο γύρο και τον Χάιντφελντ να ακολουθεί στον 44ο.

Ο Μάσα πήρε μία αναγκαία για εκείνον νίκη και τους 10 βαθμούς που τον ξαναφέρνουν στην μάχη του τίτλου. Ο Κίμι Ράικονεν αρκέστηκε στην 2η θέση, καθώς δεν είχε την ταχύτητα του ομόσταυλού του, αλλά ήταν αρκετή για να τερματίσει μπροστά από τις 2 BMW των Ρόμπερτ Κούμπιτσα και Νικ Χάιντφελντ. Ο Χέικι Κοβαλάινεν τερμάτισε 5ος για τη McLaren, με το φτωχό απολογισμό των μόλις 5 βαθμών για την ομάδα, ενώ ήταν μία ακόμα καλή εμφάνιση από τον Γιάρνο Τρούλι που τερμάτισε 6ος για λογαριασμό της Toyota. Ο Μαρκ Ουέμπερ πήρε άλλους 2 βαθμούς για την Red Bull με την 7η θέση και τερμάτισε μπροστά από τον Νίκο Ρόζμπεργκ, που έδωσε στην Williams τον τελευταίο βαθμό.

Από:www.sportaction.gr

top