Έτοιμος να συνεχίσει τη μάχη του πρωταθλήματος ο Ράικονεν


Ο Κίμι Ράικονεν θα ταξιδέψει στη Βαρκελώνη για το ισπανικό γκραν πρι αυτού του τριημέρου ως ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος.

Αν και ο Φινλανδός έδειξε ότι ο ίδιος και ο ομόσταυλός του στην Ferrari, ο Φελίπε Μάσα, είναι σε καλή κατάσταση, ο Ράικονεν δεν πρόκειται να χαλαρώσει. Ο ίδιος συνειδητοποιεί ότι ο ανταγωνισμός θα είναι εξαιρετικά σκληρός και ότι όλοι έχουν μεγάλο κίνητρο να κυνηγήσουν το δίδυμο της Ferrari.

Μιλώντας για το ισπανικό γκραν πρι ο Ράικονεν είπε: "Έχω αγωνιστεί πολλές φορές στη Βαρκελώνη και πρέπει να πω ότι είναι πάντα μία πολύ απαιτητική πίστα. Αυτή τη φορά όμως θα είναι κάτι το ξεχωριστό. Πηγαίνω στην Ισπανία ως ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, όπου συνήθως ήμουν εκείνος που κυνηγούσε. Αν καταφέρω να κρατήσω όλους τους άλλους πίσω μου τότε αυτό σημαίνει ότι θα καταφέρω να τους κρατήσω πίσω μου και στο πρωτάθλημα. Η προσέγγισή μου είναι η συνηθισμένη.

Δίνω το 100%, όπως και όλη η υπόλοιπη ομάδα. Η κατάσταση μπορεί να αλλάξει πολύ γρήγορα στην F1. Αυτός είναι ο λόγος που είναι πολύ σημαντικός να παίρνω όσο το δυνατό περισσότερους βαθμούς σε κάθε αγώνα. Υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος μέχρι τον τίτλο".

ομάδα είναι σε καλή κατάσταση. Η συμμετοχή μου στις δοκιμές της περασμένης εβδομάδας ήταν αρκετά περιορισμένη, λόγω της βροχής. Αυτό όμως δεν αποτελεί πρόβλημα. Πιστεύω ότι θα κάνουμε καλή εμφάνιση και μπορούμε να είμαστε πραγματικά ανταγωνιστικοί. Τουλάχιστον έχουμε όλες τις πιθανότητες με το μέρος μας. Η κατάσταση θα είναι πολύ αμφίρροπη. Όλες οι ομάδες εμφάνισαν αναβαθμίσεις ενόψει του πρώτου ευρωπαϊκού αγώνα, κάτι που κάνει την κατάσταση ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Κερδίσαμε τους τελευταίους 2 αγώνες και αυτό ίσως να κάνει τους αντιπάλους μας ακόμα πιο αποφασισμένους για τη νίκη".
Από:Sportaction.gr

top