"Μου θύμισε Νίρμπουργκρινγκ"

Ο Λιούις Χάμιλτον τόνισε ότι το ατύχημα του team mate του στην McLaren, Χάικι Κοβαλάινεν, του ξύπνησε άσχημες μνήμες, καθώς είχε πάθει κάτι παρόμοιο πέρυσι στο ευρωπαϊκό GP στο Νίρμπουργκρινγκ.



"Είμαι χαρούμενος που ο Χάικι είναι καλά", είπε ο βρετανός, ο οποίος τερμάτισε στην 3η θέση του GP Ισπανίας. "Πέρασα από το σημείο του ατυχήματος και είδα ένα μονοθέσιο που έμοιαζε κόκκινο, οπότε δεν ήξερα αν ήταν δικό μας ή της Ferrari.

"Υστερα είδα το στιγμιότυπο στις γιγαντοοθόνες και μου θύμισε την δική μου εμπειρία στο Νίρμπουργκρινγκ. Η ομάδα μού είπε ότι ήταν ο Χάικι και ο Ρον (Ντένις) μου εξήγησε ότι είναι καλά και πως απλά έχει πάθει διάσειση. Είμαι σίγουρος ότι θα επανέλθει".

Ο Χάμιλτον είπε ακόμα ότι δεν επηρεάστηκε ο αγώνας του από το συμβάν. "Αν αφήσεις τον εαυτό σου να σκέφτεται κάτι τέτοιο, τότε μπορεί να έχεις πρόβλημα. Δεν πέρασε ούτε μια στιγμή από το μυαλό μου".

Ο 23χρονος οδηγός κατέληξε λέγοντας: "Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι όλα τα μονοθέσια είναι πολύ κοντά. Προερχόμασταν από δύο άσχημες κούρσες και ήταν φανταστικό που επιστρέψαμε στο βάθρο".

Από:www.sport.gr

top