Συνέντευξη Τύπου κατατακτηρίων

Στην επίσημη συνέντευξη Τύπου της FIA για τις κατατακτήριες του Grand Prix Τουρκίας, που δόθηκε στην πίστα της Κωνσταντινούπολης, πήραν οι τρεις πρώτοι της διαδικασίας, δηλαδή οι Felipe Massa (Ferrari), Heikki Kovalainen (McLaren Mercedes) και Lewis Hamilton (McLaren Mercedes). Φυσικά, η παρουσία του Felipe Massa για 3η συνεχή φορά στην pole της Τουρκίας δεν πέρασε απαρατήρητη. Συζητήθηκαν επίσης η θεματική ανάκαμψη του Heikki Kovalainen από το ατύχημα που είχε στη Βαρκελώνη και η επιλογή ελαστικών του Lewis Hamilton στο Q3. Ας δούμε τι είπαν αναλυτικά…

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Ερ: Felipe, άλλη μία φανταστική pole για εσένα. Ήσουν πολύ γρήγορος όπως πέρυσι στο 3ο sector. Φάνηκε να είναι μια πολύ καλή περίοδος κατατακτηρίων για εσένα.

Felipe Massa:
Νομίζω ότι έκανα έναν πολύ καλό γύρο. Δεν μπόρεσα να κάνω το ίδιο στο Q2. Είχα λίγη κίνηση που μου τον χάλασε κάπως. Ύστερα, όμως, στο Q3 μπόρεσα να ζεστάνω σωστά τα ελαστικά και να μην είμαι πίσω από κάποιον. Πέρασα τον Fernando Alonso στο γύρο εξόδου για να σιγουρευτώ ότι θα κάνω καθαρό γύρο. Πρέπει να πω ότι έκανα δύο πολύ καλούς γύρους. Ο πρώτος ήταν καλός και ύστερα τον βελτίωσα λίγο, που ήταν αρκετό για να βρεθώ στην pole. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έρχομαι για 3η φορά εδώ και για 3η φορά είμαι στην pole. Θα είναι φανταστικό να το επαναλάβω αύριο.

Ερ: Ο teammate σου Kimi Raikkonen ξεκινά 4ος αλλά προφανώς αυτή η πίστα σου αρέσει πολύ.

FM: Είναι μια φανταστική πίστα. Ευχαριστιέμαι πολύ να οδηγώ σε μια τέτοια πίστα. Φτάνεις στη στροφή Νο8 και είναι πρόκληση για πολλούς οδηγούς, που διορθώνουν την υπερστροφή, όπως και οι δύο που είναι δίπλα μου. Πολλές φορές έχεις υπερστροφή προσπαθώντας να πάρεις το μέγιστο από το μονοθέσιο και πολλές στροφές είναι τεχνικές με αρκετές αλλαγές στην κατεύθυνση. Πάντα μου αρέσει να έρχομαι εδώ και με υποδέχονται πολύ καλά.

Ερ: Σου αρέσει να κερδίζεις από την pole, και έχεις ένα σπουδαίο ρεκόρ. Επίσης, σε κάθε Τουρκικό Grand Prix έχει κερδίσει αυτός που είχε την pole. Συνεπώς, νομίζω ότι ανυπομονείς για αύριο.

FM: Οπωσδήποτε ανυπομονώ για αύριο και θα προσπαθήσω να κάνω τον καλύτερο δυνατό αγώνα. Σίγουρα δεν θα είναι εύκολο, γιατί ξέρουμε ότι οι αντίπαλοί μας είναι δυνατοί και κοντά μας και ο αγώνας θα είναι δύσκολος. Θα προσπαθήσουμε να τα κάνουμε όλα σωστά, να βάλουμε τα ελαστικά στα κατάλληλα σημεία και να χρησιμοποιήσουμε σωστά το μονοθέσιο.

Ερ: Heikki, τι εβδομάδα κι αυτή για εσένα. Πέρασες το ιατρικό τεστ μετά το ατύχημά σου στο Ισπανικό Grand Prix και κατατάχτηκες στην πρώτη σειρά.

Heikki Kovalainen: οι προηγούμενες εβδομάδες ήταν όλο σκαμπανεβάσματα. Είχα ένα μεγάλο ατύχημα στην Ισπανία αλλά ήμουν τυχερός και βγήκα χωρίς τραυματισμούς. Θέλω να πω πολλά ευχαριστώ στους γιατρούς στην Ισπανία. Ύστερα επέστρεψα στη Φινλανδία και έκανα κι άλλες εξετάσεις αλλά και προπόνηση. Όταν ήρθα εδώ ήξερα ότι σίγουρα θα περάσω το τεστ γιατί ένιωθα 100% καλά. Από χθες ήμουν πολύ ευχαριστημένος με το μονοθέσιό μου και είχα μεγάλη αυτοπεποίθηση από την πρώτη στιγμή. Ο δεύτερος γύρος στο Q3 ήταν πολύ καλός και καθαρός. Είναι ευχάριστο που ξεκινάμε από την πρώτη σειρά και πρέπει να κάνουμε καλό αγώνα αύριο.

Ερ: Πήγαινέ μας πίσω στην Παρασκευή, στον πρώτο γύρο που οδήγησες ύστερα από το ατύχημα. Πώς ήταν;

ΗΚ: Ήταν φυσιολογικά. Όπως είπα, δεν θα ερχόμουν εδώ αν δεν ένιωθα 100% καλά. Ήδη από το τέλος της προηγούμενης εβδομάδας ένιωθα εντάξει και αυτήν την εβδομάδα μπόρεσα να κάνω την προπόνησή μου και μάλιστα ακόμα πιο έντονα, για να δοκιμάσω το σώμα μου και να σιγουρευτώ ότι δεν υπήρχαν επιπτώσεις από τη σύγκρουση. Όλα πήγαν πολύ καλά. Αμέσως ένιωσα καλά και επιτέθηκα όσο μπορούσα.

Ερ: ήταν πολύ ενδιαφέρον που εσύ και ο teammate σου επιλέξατε διαφορετικά ελαστικά στο Q3. Μπορείς να μας μιλήσεις λίγο γι’ αυτό;

ΗΚ: Νομίζω ότι αυτό το 3ήμερο είναι πολύ πονηρό. Η αίσθηση των ελαστικών είναι καλή ή κακή ανάλογα με την περίπτωση και είναι δύσκολο να κάνεις την επιλογή. Φαίνεται ότι εγώ έκανα τη σωστή επιλογή στις κατατακτήριες. Θα δούμε αύριο αν θα συνεχιστεί αυτό αλλά, όπως είπε ο Felipe, θα είναι πολύ δύσκολα. Είναι εύκολο να κάνεις λάθος και οι συνθήκες, η θερμοκρασία ή οι αλλαγές στον άνεμο μπορεί να σε παραπλανήσουν.

Ερ: Lewis, διάλεξες τα σκληρότερα από τα ελαστικά της Bridgestone και η τηλεόραση έπιασε ένα πολύ ωραίο στιγμιότυπο όταν το πίσω μέρος αναπήδησε στη στροφή Νο8. Εμείς το λέμε ωραίο αλλά εσύ μάλλον όχι.

Lewis Hamilton: Πραγματικά, όχι. Για εμένα ήταν μια δύσκολη περίοδος. Έκανα ένα φανταστικό γύρο στο Q1. Στο Q2 είχα δυσκολίες με το μαλακότερο ελαστικό και προτίμησα το σκληρότερο γιατί νόμιζα ότι ίσως έχει πιο σταθερή απόδοση κατά τη διάρκεια του γύρου. Νομίζω ότι έκανα λάθος επιλογή.

Ερ: Λες ότι έκανες λάθος επιλογή αλλά να είσαι τόσο κοντά με το σκληρό ελαστικό ήταν ένας πολύ εντυπωσιακός γύρος.

LH: Δεν ήταν άσχημος. Είχα προβλήματα στον πρώτο μου γύρο στο Q3, ήταν απαίσιος. Νομίζω ότι ήταν στο 1:29. Ο δεύτερος γύρος ήταν σίγουρα βελτίωση αλλά σίγουρα δεν ήταν αρκετά γρήγορος.

Ερ: Πώς βλέπεις το ρυθμό της Vodafone McLaren Mercedes σε σύγκριση με τη Ferrari;

LH: Νομίζω ότι αυτό το 3ήμερο έχουμε ένα πολύ καλό πακέτο και όπως δείξαμε εγώ και ο Heikki είμαστε κοντά στη Ferrari και θα τους πιέσουμε πολύ στον αγώνα.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

Ερ: Felipe, τρεις pole position, μπορείς να το κάνεις και τρεις νίκες;

FM: Δεν ξέρω. Ελπίζω. Τουλάχιστον έκανα το καλύτερο που μπορούσα σήμερα, οπότε αυτό βοηθάει αύριο τον αγώνα και σίγουρα είναι πολύ καλό ειδικά για μένα να έρχομαι εδώ και να παίρνω την τρίτη συνεχή pole position.

Ερ: Έλεγες πόσο πολύ διασκεδάζεις σε αυτήν την πίστα, εκτός από την 8η στροφή. Πες μας γι’ αυτά που σου αρέσουν;

FM: Είναι μία πολύ ωραία πίστα. Όλοι ξέρουν ότι η 8η στροφή είναι πολύ δύσκολη για όλους τους πιλότους. Χρειάζεσαι ένα καλό μονοθέσιο εκεί, σίγουρα, αλλά είναι και μία πρόκληση. Μ’ αρέσει ο σχεδιασμός όμως της πίστας. Έχει πολλές αλλαγές κατεύθυνσης, στο πρώτο sector στην 1η στροφή, κάτι που είναι αρκετά δύσκολο γιατί φρενάρεις και ποτέ δεν ξέρεις αν φρενάρεις στη σωστή πλευρά ή λίγο περισσότερο ή λίγο λιγότερο, επειδή είναι κατηφορική και δύσκολη. Επίσης υπάρχει και το τελευταίο sector που είναι αρκετά αργό. Έχεις τα πάντα μέσα σε μία πίστα κάτι που είναι πολύ καλό.

Ερ: Όταν έκανες αυτόν τον χρόνο στην 1η περίοδο των κατατακτηρίων, το υψηλό 1.25, τον γρηγορότερο που έχουμε δει όλο το Σαββατοκύριακο, πίστεψες τότε ότι θα βρεθείς στην pole position;

FM: Όχι, σίγουρα όχι, γιατί νομίζω ότι ο Lewis έκανε ένα φανταστικό χρονομετρημένο γύρο αμέσως μετά και αυτό για μας ήταν λίγο... ήδη νομίζαμε ότι δεν ήμασταν τόσο δυνατοί όσο φαινόμασταν στα δοκιμαστικά. Αλλά στο τέλος, πιστεύω ότι ερχόταν από μας το ότι δεν κάναμε το σωστό γύρο. Έπειτα δοκίμασα ένα άλλο σετ ελαστικών για να είμαι σίγουρος, και κατάφερα να κάνω έναν καλό γύρο. Αλλά στη 2η περίοδο των κατατακτηρίων με τα μαλακά ελαστικά βρέθηκα σε κίνηση και παρεμποδίστηκα στο γύρο μου. Βρισκόμουν λίγο πίσω αλλά στην 3η περίοδο των κατατακτηρίων είχα δύο πολύ καθαρούς γύρους, πολύ καλούς και κατάφερα να βγάλω το καλύτερο από το μονοθέσιό μου.

Ερ: Υπήρξε κάποιο πρόβλημα στο ζέσταμα των ελαστικών; Αυτό ήταν ένα πρόβλημα για πολλούς αυτό το Σαββατοκύριακο.

FM: Ναι, νομίζω ότι είχαμε ένα μικρό πρόβλημα χθες. Σήμερα ήταν λίγο καλύτερα και ακόμα καλύτερα στις κατατακτήριες. Αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο γιατί δεν μπορείς να πιέσεις πάρα πολύ αλλά επίσης δεν μπορείς να πας πολύ αργά στο γύρο εξόδου, ειδικότερα για εμας. Δεν είναι τόσο εύκολο να έχεις τη σωστή πρόσφυση αμέσως από την αρχή του γύρου και ενώ μπορείς να κάνεις έναν πολύ καλό γύρο με έναν τύπο ελαστικών μερικές φορές χρησιμοποιείς τα ίδια ελαστικά. Αλλά έτσι ίσως χάσεις λίγο χρόνο, ίσως λόγω του γύρου εξόδου, ίσως λόγω της πρόσφυσης ή οτιδήποτε άλλο.

Ερ: Heikki, φαίνεται ότι επανήλθες ακόμα πιο δυνατός.

HK: Ναι, ίσως ήταν καλό που χτύπησα στο κεφάλι μου στη Βαρκελώνη, αλλά για να είμαι ειλικρινής αμφιβάλω. Ήμουν πολύ χαρούμενος σε όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και το πιο σημαντικό είναι ότι όταν ήρθα εδώ αισθάνθηκα 100% δυνατός και δεν θα ερχόμουν εδώ αν δεν ένιωθα τελείως υγιής και δυνατός. Κάναμε πολλά τεστ, ιατρικές εξετάσεις και πολύ σκληρή άσκηση για να έρθω σ’ αυτό το Grand Prix, μόνο και μόνο για να τεστάρουμε πού βρίσκομαι μετά το ατύχημα, αλλά κατάφερα να επιζήσω από το ατύχημα κάτι που είναι πολύ καλά νέα. Αυτή είναι μία πίστα που πραγματικά μου αρέσει. Πάντα διασκέδαζα εδώ. Περίμενα με ανυπομονησία να επιστρέψω. Και σήμερα οι κατατακτήριες πιστεύω ότι πήγαν αρκετά καλά. Μερικοί από τους γύρους ήταν καλύτεροι από άλλους αλλά τα καταφέραμε. Στην 3η περίοδο των κατατακτηρίων ο πρώτος γύρος δεν ήταν τόσο καθαρός. Αλλά ο δεύτερος ήταν πιο καθαρός και όλα πήγαν καλά. Ελπίζω αύριο να μπορέσουμε να κάνουμε ένα καλό αγώνα από αυτή τη θέση. Είναι η καλύτερη θέση εκκίνησης που είχα ως τώρα στην Formula 1, οπότε φαίνεται καλό για την ώρα.

Ερ: Ναι, σίγουρα, αυτό είναι ένα άλλο σημαντικό σημείο, το γεγονός ότι για πρώτη φορά βρίσκεσαι στην 1η γραμμή.

HK: Ναι, αλλά δεν είναι και τόσο σημαντικό. Θα ήταν καλύτερα αν βρισκόμουν στην pole, τότε θα ήμουν χαρούμενος. Αλλά καλύτερα να είσαι δεύτερος από το να βρίσκεσαι πίσω.

Ερ: Lewis, το γεγονός ότι έκανες το χρόνο σου με τα σκληρά ελαστικά σίγουρα φαίνεται καλό για τον αγώνα τον ίδιο, ακόμα και αν δεν ήταν η σωστή επιλογή.

LH: Ναι, σίγουρα. Περιμένω να είμαι γρήγορος στον αυριανό αγώνα.

Ερ: Αυτό ήταν κάτι που το είχες στο μυαλό σου όταν βρισκόσουν με τα σκληρά ελαστικά;

LH: Όχι, πραγματικά όχι. Όπως είπα, η 1η περίοδος των κατατακτηρίων φαινόταν πως ήταν καλύτερη από την 2η περίοδο των κατατακτηρίων και ένιωσα ότι ίσως τα σκληρά ελαστικά ήταν τόσο κοντά που μπορεί να έδιναν καλύτερη απόδοση σε όλη τη διάρκεια του γύρου και νομίζω πως αυτό είναι λάθος.

Ερ: Τρίτος στο grid, βρίσκεσαι μπροστά από τον Kimi, είναι μία καλή θέση;

LH: Θα μπορούσε να είναι καλύτερη, σίγουρα, και ούτε ο γύρος ήταν πολύ καλός, οπότε είμαι αρκετά απογοητευμένος για τις κατατακτήριες. Όχι εκνευρισμένος, απογοητευμένος.

Ερ: Πόσο κρίσιμο σημείο ήταν το ζέσταμα των ελαστικών;

LH: Δεν ήταν μεγάλο πρόβλημα για μένα και με τα δύο σετ ελαστικών. Σίγουρα πρέπει να το δουλέψεις αρκετά, αλλά κατάφερα να τα φέρω στη θερμοκρασία που έπρεπε, οπότε ήταν καλά.

Ερ: Έλεγες ότι είσαι απογοητευμένος αλλά είναι μια πίστα που μπορείς να προσπεράσεις.

LH: Είναι, είναι, έτσι θα έχουμε έναν πολύ ενδιαφέροντα αγώνα αύριο.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ

ΕΡ: (Ian Stafford – The Mail on Sunday) Heikki, θέλησες να υποβαθμίσεις το γεγονός ότι είχες ένα σοβαρό ατύχημα, είσαι εδώ, είσαι στη δεύτερη θέση, την καλύτερη θέση σου μέχρι στιγμής, αλλά μπορείς να μας πεις ακόμη λίγο για το πόσο ικανοποιημένος είσαι. Όχι μόνο για τη δεύτερη θέση, αλλά και για την επιστροφή σου ύστερα από ό,τι έγινε στην Ισπανία. Και ίσως πώς αισθάνθηκες στον πρώτο σου γύρο χθες, πόσο ανακουφισμένος ή πόσο ευτυχισμένος. Είναι υπέροχη ιστορία να επιστρέφεις από αυτό στην θέση που είσαι τώρα.

HK: Λοιπόν, φυσικά είμαι πολύ ικανοποιημένος που βρίσκομαι εδώ και το γεγονός ότι δεν είχα τραυματισμούς στο ατύχημα δείχνει τι έχει κάνει η FIA, πόσο έχει βελτιωθεί η ασφάλεια και το μόνο που έχω να κάνω είναι να ευχαριστήσω αυτούς τους ανθρώπους που έκαναν τόσο καλή δουλειά. Υπάρχει βέβαια ακόμη περιθώριο βελτίωσης και νομίζω ότι όλοι πρέπει να το κοιτάξουμε αυτό. Πέρα από αυτό, μπορεί να θέλετε να βγάλετε κάποιο θέμα αλλά ειλικρινά τρεις ημέρες μετά το ατύχημα μου έφυγε ο πονοκέφαλος και από εκεί και πέρα, έκανα όλες τις εξετάσεις στην Ισπανία, όλες τις εξετάσεις στον αυχένα και το κεφάλι και ό,τι είχε να κάνει με το ατύχημα και γνωρίζαμε ότι δεν είχα κανένα πρόβλημα τραυματισμού. Δεν υπήρχαν τραυματισμοί στο κεφάλι, μόνο ένας πονοκέφαλος, το οποίο είναι φυσιολογικό. Αν κάποιος σε χτυπήσει στο κεφάλι με ρόπαλο του μπέιζμπολ είμαι σίγουρος ότι θα έχεις πονοκέφαλο για τρεις ημέρες τουλάχιστον. Αλλά μετά από αυτό, η ανάρρωση πήγε πολύ καλά. Πήγα στη Φιλανδία σε ένα ιδιαίτερο κέντρο αθλητισμού, δούλεψα με ειδικούς οι οποίοι με βοήθησαν να αναρρώσω από τα χτυπήματα στο κεφάλι και έκαναν καταπληκτική δουλειά. Ήξεραν ακριβώς τι θέλαμε να κάνουμε και αύξησα το πρόγραμμα γυμναστικής μου και το χρόνο μου. Και όλα με οδήγησαν εδώ. Έκανα τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια όσον αφορά την προπόνηση ώστε να εξασφαλίσω ότι το κορμί μου θα μπορέσει να δεχτεί την πίεση και όταν έκανα τις δοκιμές στη Φιλανδία γνώριζα ότι δεν θα είχα πρόβλημα να περάσω τις ιατρικές εξετάσεις εδώ και αυτός είναι ο λόγος που κατέληξα εδώ. Στους πρώτους γύρους χθες ήμουν λίγο νευρικός, αλλά μόνο για τον πρώτο γύρο. Μετά από αυτό ένιωσα ότι δεν είχα καμία παρενέργεια, όλα έδειχναν να λειτουργούν φυσιολογικά. Κανείς στην ομάδα δεν με ρώτησε πώς αισθάνομαι. Τους είπα μετά τον πρώτο γύρο ότι όλα είναι καλά ας κάνουμε ό,τι πρέπει και από εκείνο το σημείο και μετά έγινε η γνωστή δουλειά στο στήσιμο για να βγάλουμε τον καλύτερο εαυτό του μονοθεσίου και να βρούμε πάλι την ταχύτητά μας.

ΕΡ: (Heikki Kulta – Turun Sanomat) Heikki, εσείς οι Φιλανδοί έχετε μια τάση προς το βρόμικο κομμάτι της πίστας. Έχει μεγάλη διαφορά εδώ;

HK: Λοιπόν, είναι δύσκολο να πω, αλλά παραδοσιακά δεν σε βοηθάει, αλλά τι να κάνουμε; Δεν μπορώ να αλλάξω μεριές πλέον, έτσι απλά πρέπει να κάνω το καλύτερο που μπορώ. Από την άλλη είμαστε αρκετά κοντά στην κορφή του grid, δεν ανησυχούμε γι’ αυτό τόσο πολύ. Αλλά με τον τρόπο που κάνεις την ερώτηση, σίγουρα δεν βοηθάει.

ΕΡ: (Panos Diamantis – Car and Driver Magazine) Felipe, αν οι θερμοκρασίες είναι ίδιες με σήμερα στον αγώνα, είναι εντάξει για εσένα και ανησυχείς καθόλου για το κομμάτι του αγώνα με τα σκληρά ελαστικά;

FM: Λοιπόν, σίγουρα η θερμοκρασία είναι αρκετά χαμηλή σε σχέση με αυτό που είχαμε συνηθίσει εδώ στο παρελθόν, αλλά είναι το ίδιο για όλους και απλά θα πρέπει να ζεστάνεις τα ελαστικά σου με σωστό τρόπο πριν στηθείς στο grid. Επίσης να κάνεις την σωστή επιλογή ελαστικών ώστε όχι μόνο να μην χάσεις πρόσφυση αλλά επίσης να χρησιμοποιήσεις το κατάλληλο ελαστικό την κατάλληλη στιγμή. Η διαφορά μεταξύ του σκληρού και του μαλακού εδώ είναι πολύ μικρή, έτσι είναι σημαντικό να επιλέξουμε το σωστό.

ΕΡ: (Fulvio Solms – Corriere dello Sport) Μια ερώτηση για τον Felipe. Σε πόσα σιρκουί του πρωταθλήματος έχεις την καλή αίσθηση που έχεις εδώ;

FM: Έχω καλή αίσθηση σε πολλά σιρκουί. Δεν σημαίνει ότι επειδή κερδίζω εδώ δεν μπορώ να κερδίσω σε άλλες πίστες. Σίγουρα, είναι υπέροχη πίστα και πάντα είναι χαρούμενος που έρχομαι εδώ, και είναι η τρίτη μου pole position στη σειρά εδώ με τη Ferrari, έτσι σίγουρα είναι ευχάριστο για εμένα, αλλά νομίζω ότι μπορώ να είμαι ανταγωνιστικός σε πολλές πίστες.

ΕΡ: (Fulvio Solms – Corriere dello Sport) Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος με τις πίστες που έχεις καλύτερη αίσθηση;

FM: Πολλές, πολλές. Πέρυσι έκανα 6 pole position, αυτό σημαίνει ότι μπορώ να είμαι ανταγωνιστικός σε πολλές πίστες και ξεκίνησα πολλές φορές από την πρώτη σειρά, έτσι ακόμη και φέτος είμαι ανταγωνιστικός σε κάθε αγώνα. Σε κάθε αγώνα είμαι ανταγωνιστικός.

ΕΡ: (Livio Oricchio – O Estado de Sao Paolo) Μια ερώτηση για όλους τους πιλότους. Επανέρχομαι στην ερώτηση για τη θερμοκρασία των ελαστικών. Ανησυχείτε αν μπει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα στο πρώτο κομμάτι του αγώνα;

FM:
Σίγουρα, πρέπει να ζεστάνουμε τα ελαστικά περισσότερο με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Σε κρύες συνθήκες όπως εδώ, όταν χάνεις το ρυθμό σου, σίγουρα χάνεις και τη θερμοκρασία στα ελαστικά, έτσι πρέπει να είσαι ακόμη πιο δυνατός όταν τα ζεσταίνεις.

HK:
Τα ίδια με τον Felipe. Απλά πρέπει να δουλέψεις πολύ περισσότερο. Εκτός από αυτό δεν νομίζω να υπάρχει θέμα με την ασφάλεια αλλά είμαστε μακριά από το να γίνουμε επικίνδυνοι, έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα.

LH: Κανένα πρόβλημα.

ΕΡ: (Frederic Ferret – L’Equipe) Έχω δυο προβλήματα για τον Lewis. Πρώτα για τις κατατακτήριες. Φαίνεσαι αρκετά απογοητευμένος από τον χρόνο σου, κάποιο λάθος ή κάτι άλλο;

LH: Διάλεξα το λάθος ελαστικό. Δεν μου έδωσε την απόδοση που περίμενα και το μονοθέσιο δεν ήταν καλό, όχι.


ΕΡ: (Frederic Ferret – L’Equipe) Η δεύτερη ερώτηση είναι για τον αγώνα. Είπες την Πέμπτη ότι σου έχουν λείψει οι νίκες. Νομίζεις ότι μπορείς να κερδίσεις αύριο;

LH: Για αύριο απλά θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε. Σίγουρα δεν είμαστε στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

ΕΡ: (Ian Parkes – The Press Association) Lewis, είπες ότι είσαι αρκετά απογοητευμένος και η γλώσσα του σώματος δείχνει ότι δεν είσαι ικανοποιημένος αν δεν σε πειράζει που το λέω…

LH: Απλά πρέπει να πάω στην τουαλέτα, αυτό είναι όλο! Και αναρωτιέμαι αν ο Heikki είναι Φιλανδός διότι οι απαντήσεις του είναι πιο μεγάλες από ποτέ!

ΕΡ: (Ian Parkes – The Press Association) … Μήπως είσαι λίγο σκληρός με τον εαυτό σου;

LH: Όχι, οπωσδήποτε όχι. Πάντα είμαι σκληρός με τον εαυτό μου και αυτός είναι ο τρόπος που κάνω τα πράγματα, έτσι τα καταφέρνω. Δεν έκανα κάποιο λάθος, έκανα το καλύτερο που μπορούσα με το μονοθέσιο, είναι το ταχύτερο που μπορεί να πάει. Αλλά πρέπει να βελτιωθούμε όσον αφορά την προετοιμασία και τις αποφάσεις. Το κάνω με τον τρόπο μου.

ΕΡ (Juha Päätalo – Financial Times Germany) Αυτή η ερώτηση είναι για τον Heikki και τον Lewis. Μέχρι τώρα αυτό το διήμερο, οι McLaren ήταν κοντά στις Ferrari αλλά πόσο αισιόδοξοι είσαστε για τον αγώνα, κοιτώντας την στρατηγική και την απόδοση στις μεγάλες αποστάσεις;

ΗΚ: Φαίνεται ότι είμαστε πιο κοντά, αλλά όπως έχω πει γνωρίζουμε ότι οι Ferrari θα είναι πάντα δυνατές, είτε είναι κατατακτήριες είτε είναι αγώνας ή ακόμη και δοκιμές. Και οι άλλες ομάδες δυναμώνουν, άρα δεν πρέπει να παίρνουμε τίποτα ως δεδομένο και απλά πρέπει να πιέζουμε τα πάντα στο όριο. Αλλά ευτυχώς το αίσθημα αυτό το διήμεροι είναι ότι είμαστε πιο κοντά.
Από:Msfree.gr

top