"Κόκκινη" κυριαρχία και στο Πριγκιπάτο!


Η Ferrari δεν σταματιέται ούτε στο Μονακό! Τα κόκκινα μονοθέσια έκαναν το 1-2 στις κατατακτήριες δοκιμές στο Πριγκιπάτο, με τον Φελίπε Μάσα να παίρνει την pole position και τον Κίμι Ράικονεν να συμπληρώνει την πρώτη σειρά της εκκίνησης για τον αγώνα της Κυριακής (25/5, 15:00GR). Στην δεύτερη σειρά οι δύο McLaren, με τον Λιούις Χάμιλτον στην 3η και τον Χάικι Κοβαλάινεν στην 4η θέση.


Η Scuderia δεν έχει γευτεί τη χαρά της νίκης στο Μονακό από το 2001, όμως φέτος φαίνεται ότι είναι η χρονιά της.

Ο Μάσα έγινε ο πρώτος άνθρωπος μετά τον Μίκαελ Σουμάχερ που πήρε την pole για λογαριασμό της Ferrari στις πιο σημαντικές κατατακτήριες δοκιμές του πρωταθλήματος και είναι έτοιμος να χαρίσει στην ομάδα του την 5η διαδοχική νίκη σε ισάριθμα GP, αφού στο Μονακό το προσπέρασμα είναι σχεδόν αδύνατο.

Βέβαια τα δεδομένα ενδέχεται να ανατραπούν στον αγώνα, εφόσον επιβεβαιωθούν οι μετεωρολογικές προβλέψεις που κάνουν λόγο για βροχή την ώρα του αγώνα στο Μονακό (υπάρχει 90% πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο).

Ο Μάσα είχε τον ταχύτερο χρόνο τόσο στο Q1 όσο και στο Q2, και κατάφερε να διατηρήσει τον εκρηκτικό του ρυθμό και στo 3o κομμάτι. Εκεί, έγραψε 1:15.787, κατεβάζοντας κατά 0.028" την επίδοση που είχε κάνει λίγο πριν ο team mate του, Ράικονεν.

Ο μόνος που κατάφερε να κινηθεί σε παρόμοιο ρυθμό ήταν ο Χάμιλτον, χάνοντας όμως μια θέση στην πρώτη σειρά για 0.024" - όσο ήταν η διαφορά του από τον Ράικονεν.

Αρκετά πιο αργός ήταν ο Κοβαλάινεν με την δεύτερη McLaren, ο οποίος πάντως κατάφερε να κρατηθεί στην 4η θέση για μόλις 0.006" μπροστά από τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα με BMW Sauber. Ο πολωνός εντυπωσίασε και πάλι, σε αντίθεση με τον team mate του, Νικ Χάιντφελντ, που απογοήτευσε με τον αποκλεισμό του στο Q2.

Οπως απογοητευτική -τηρουμένων των αναλογιών- ήταν η μέρα για τα Ασημένια Βέλη. Στις κατατακτήριες του περσινού αγώνα είχαν κάνει το 1-2 και ήλπιζαν ότι θα κατάφερναν εδώ να βάλουν ένα τέλος στην φετινή κυριαρχία της Ferrari. Τελικά, είδαν την πλάτη της...

Στην 6η θέση βρέθηκε ο εκπληκτικός Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο πιλότος της Williams κινούταν πολύ γρήγορα καθ` όλη τη διάρκεια του τριημέρου και αυτό ήταν κάτι που το επιβεβαίωσε στις κατατακτήριες, γράφοντας μάλιστα τον 2ο καλύτερο χρόνο στο Q2!

Εβδομος ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο. Παρά τα παράπονα που είχε ο ισπανός για έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος της Renault R28, τελικά κατάφερε να μπει στο Q3 και να πάρει μια αξιοπρεπή θέση. Αντίθετα, ο ομόσταβλός του Νελσίνιο Πικέ απογοήτευσε για μία ακόμα φορά, καθώς αποκλείστηκε στο Q1.

Στην 8η θέση ήταν ο Γιάρνο Τρούλι με Toyota, ενώ τα δύο μονοθέσια της Red Bull συμπλήρωσαν την πρώτη 10άδα. Ο Μαρκ Ουέμπερ είχε τον χειρότερο χρόνο του Q3, παρόλα αυτά πήρε την 9η θέση, αφού ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ είχε ατύχημα ακριβώς με τη λήξη του Q2, με αποτέλεσμα να μην τρέξει στο Q3 αν και είχε προκριθεί.

Θέση Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3
1. Μάσα Ferrari (B) 1:15.190 1:15.110 1:15.787
2. Ράικονεν Ferrari (B) 1:15.717 1:15.404 1:15.815
3. Χάμιλτον McLaren-Mercedes (B) 1:15.582 1:15.322 1:15.839
4. Κοβαλάινεν McLaren-Mercedes (B) 1:15.295 1:15.389 1:16.165
5. Κούμπιτσα BMW Sauber (B) 1:15.977 1:15.483 1:16.171
6. Ρόσμπεργκ Williams-Toyota (B) 1:15.935 1:15.287 1:16.548
7. Αλόνσο Renault (B) 1:16.646 1:15.827 1:16.852
8. Τρούλι Toyota (B) 1:16.306 1:15.598 1:17.203
9. Ουέμπερ Red Bull-Renault (B) 1:16.074 1:15.745 1:17.343
10. Κούλθαρντ Red Bull-Renault (B) 1:16.086 1:15.839 -
11. Γκλοκ Toyota (B) 1:16.285 1:15.907
12. Μπάτον Honda (B) 1:16.259 1:16.101
13. Χάιντφελντ BMW Sauber (B) 1:16.650 1:16.455
14. Νακατζίμα Williams-Toyota (B) 1:16.756 1:16.479
15. Μπαρικέλο Honda (B) 1:16.208 1:16.537
16. Μπουρντέ Toro Rosso-Ferrari (B) 1:16.806
17. Πικέ Renault (B) 1:16.933
18. Φέτελ * Toro Rosso-Ferrari (B) 1:16.955
19. Σούτιλ Force India-Ferrari (B) 1:17.225
20. Φιζικέλα * Force India-Ferrari (B) 1:17.823

* Εχουν ποινή 5 θέσεων πίσω λόγω αλλαγής κιβωτίου

top