Την επανάληψη της νίκης στον Καναδά επιθυμεί ο Χάμιλτον


Φρέσκος ακόμα από τη νίκη του στο γκραν πρι Μονακό, ο Λιούις Χάμιλτον ταξιδεύει στον Καναδά αποφασισμένος να παραμείνει σε νικηφόρα πορεία και να παλέψει για την θέση.
"Τώρα όλη μου η προσοχή με την ομάδα είναι στραμμένη στον Καναδά", είπε ο Χάμιλτον. "Έχουμε καλό ρυθμό αυτή τη στιγμή και πιέζουμε να τον διατηρήσουμε και να τον βελτιώσουμε. Η πίστα Ζιλ Βιλνέβ είναι μία από τις αγαπημένες μου και μετά την παρθενική μου νίκη εκεί πέρυσι είναι ένα πολύ ξεχωριστό μέρος για εμένα και ελπίζω ότι και φέτος θα είμαι γρήγορος".
"Πέρυσι στον Καναδά πέτυχα ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της ζωής μου, παίρνοντας την πρώτη μου pole και νίκη στη F1, ήταν κάτι το απίστευτο", πρόσθεσε. "Θα ήταν σπουδαίο να επιστρέψω εκεί και να κάνω το ίδιο και πάνω σε αυτό δουλεύουμε σκληρά. Από τότε πιστεύω ότι έχω ωριμάσει πολύ, πιστεύω ότι έχω γίνει δυνατότερος και έχω δεθεί περισσότερο με την ομάδα".
Από:Sportaction.gr

top