Gran Prix - Magny Cours

Ο Φελίπε Μάσα πήρε τη νίκη στο τελευταίο Grand Prix του Magny Cours εκμεταλλευόμενος την ατυχία του Κίμι Ραϊκόνεν (πρόλημα με την εξάτμιση) ο οποίος κατάφερε τελικά να τερματίσει στην δεύτερη θέση και να ολοκληρώσει το 1-2 για την Ferrari.


Ο Κίμι Ραϊκόνεν έκανε εξαιρετική εκκίνηση όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα με τον ομόσταυλό του Φελίπε Μάσα να ακολουθεί στην πρώτη στροφή πίσω του. Η μάχη επικεντρώθηκε στην πιο πίσω θέσεις όπου ο Αλόνσο πραγματοποίησε πολύ κακή εκκίνηση και από 3ος βρέθηκε στην πέμπτη θέση, με τους Τρούλι και Κουμπίτσα να τον προσπερνούν.

Την ίδια ώρα ο Λιούις Χάμιλτον προσπέρασε πολύ γρήγορα τον Σεμπαστιάν Φέτελ και σε συνδυασμό με το κακό ξεκίνημα του Ντέιβιντ Κούλθραντ που έπεσε στην 11η θέση από την έβδομη βρέθηκε δέκατος πίσω από τον teammate του Χείκι Κοβαλάινεν. Το προσπέρασμα όμως του πιλότου της McLaren δεν ήταν σύμφωνα με τους κανονισμούς αφού έχασε τα φρένα και "έκοψε" δρόμο από το σικέιν.

Αμέσως μετά ο Βρετανός έκανε το δεύτερο του λάθος ακουμπώντας στην πίσω αεροτομή του Κοβαλάινεν, χωρίς να σπάσει κάτι στα δύο μονοθέσια.

Ο Φινλανδός στον πέμπτο γύρο έκανε στην άκρη για περάσει ο Χάμιλτον με τα δύο Βρετανικά μονοθέσια να είναι στις θέσεις 9 και 10. Αυτή η διάταξη δεν κράτησε για πολύ αφού ο Χάμιλτον χρειάστηκε να εκτίσει ποινή διέλευσης από τα pit για το προσπέρασμα στον Φέτελ με αποτέλεσμα να πέσει και πάλι στην 13η θέση.

Στην κορυφή ο Κίμι Ραϊκόνεν με το πόδι πατημένο στο γκάζι έφτιαξε μία διαφορά 4.4 δευτερολέπτων από τον Φελίπε Μάσα στον 15ο γύρο με τα δύο μονοθέσια της Ferrari να έχουν κάνει τεράστια διαφορά από τους υπολοίπους. Ειδικά ο παγκόσμιος πρωταθλητής πίεζε το μονοθέσιό του καταγράφοντας συνεχόμενους ταχύτερους γύρους.

Ο Αλόνσο που αντιμετώπιζε πρόβλημα με το στήσιμο της R24 μπήκε στα Pit και όταν βγήκε βρέθηκε μπροστά από τον Χάμιλτοον στην δωδέκατη θέση. Η μάχη ανάμεσα στους δύο πρώην teammate δεν άργησε να φουντώσει με τον Βρετανό να πιέζει ασφυκτικά τον Ισπανό δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Στον 20ο γύρο ο Χάμιλτον πέρασε τον Αλόνσο αλλά στην αμέσως επόμενη στροφή στην πίστα μπήκε στα Pit για τον πρώτο του ανεφοδιασμό.

Η McLaren άνοιξε το παράθυρο και οι υπόλοιποι ακολούθησαν χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα στα pit stop και καμία ανακατάταξη.

Στην μέση σχεδόν του αγώνα οι μετεωρολόγοι έκαναν λόγο για επερχόμενη βροχή που θα κρατήσει ελάχιστα λεπτά με την Ferrari να απεύχεται κάτι τέτοιο αφού τα δύο της μονοθέσια ήταν στις πρώτες θέσεις με αισθητή διαφορά από τους υπόλοιπους.

Η μόνο ενδιαφέρουσα μάχη (εκτός από αυτές του Χάμιλτον στις τελευταίες θέσεις) ήταν αυτή μεταξύ του Γιάρνο Τρούλι και του Ρόμπερτ Κουμπίτσα για μία θέση στο βάθρο.

Ο Πολωνός ήταν πιο γρήγορος από τον πιλότος της Reanult και πίεζε για να τον περάσει στον 33ο γύρο του αγώνα αλλά ο Τρούλι δεν ήτα εύκολος αντίπαλος παρά τα προβλήματα της γαλλικής εταιρίας.

Ενώ το Grand Prix φαινόταν "βαρετό" ο Κίμι Ραίκόνεν έχανε έδαφος, με τον Φελίπε Μάσα να βρίσκεται στην αεροτομή του κερδίζοντας ένα δευτερόλεπτο τον γύρο. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής αντιμετώπιζε πρόβλημα με την δεξιά εξάτμιση του και ο Βραζιλιάνος πέρασε στην πρώτη θέση στον 39ο γύρο. Ο αγώνας του Φιλανδού καταστράφηκε και έχασε μία εύκολη νίκη όπως φαινόταν μέχρι εκείνο το σημείο.

Μετά τον 50ο γύρο έφτασε η ώρα του δεύτερου ανεφοδιασμού με τον Χέικι Κοβαλάινεν να καταφέρνει το προσπέρασμα πάνω στον Ρόμπερτ Κουμπίτσα μέσα από τα Pit stop, με τον Πολωνό να είναι ο μεγάλος χαμένος του δεύτερου pit χάνοντας την τέταρτη θέση από τον πιλότο της McLaren.

Στις τρεις πρώτες θέσεις δεν άλλαξε τίποτα με τον Μάσα να οδηγεί την κούρσα, τον Ραικόνεν να ακολουθεί και να προσπαθεί να τερματίσει, έχοντας πίσω του τον Γιάρνο Τρούλι στα 18 δευτερόλεπτα.

Δεκαπέντε γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας έκαναν την εμφάνισή τους στην πίστα οι πρώτες ψιχάλες, την ώρα που ο Χάμιλτον πέρναγε τον Γκολκ για την δέκατη θέση στην προσπάθειά του να φτάσει στους βαθμούς και ο έτερος πιλότος της McLaren προσπαθούσε να περάσει τον Τρούλι για να ανέβει στο βάθρο.

Ο τελευταίος καθυστερούσε χαρακτηριστικά με τον Κουμπίτσα να έχει κολλήσει και αυτός πίσω από τον Κοβαλάινεν με τους τελευταίους δέκα γύρους να είναι συναρπαστικοί. Ο Τρούλι όμως έδειξε πως δεν βρέθηκε τυχαία στην τρίτη θέση και την υπερασπίστηκε μέχρι το τέλος παρά την πίεση του Κοβαλάινεν και την προσπάθειά του στον τελευταίο γύρο.

top