Ο Lewis Hamilton πήρε εντυπωσιακά την pole position στο Grand Prix Καναδά


Ο Lewis Hamilton πήρε με εκπληκτικό τρόπο την pole position για τον αγώνα του Καναδά, ο οποίος ξεκινά στις 20:00 της Κυριακής. Ο Βρετανός πιλότος της McLaren ήταν ταχύτερος και στα τρία μέρη των δοκιμών δείχνοντας πως έχει βρει τις ιδανικές ρυθμίσεις για τη δύσκολη πίστα του Μόντρεαλ. Μεγάλο του ατού ήταν φυσικά οι χρόνοι στις μεγάλες ευθείες της πίστας, δηλαδή στο τρίτο χρονομετρημένο κομμάτι που είναι και το πιο γρήγορο. Εκεί κέρδιζε συνεχώς τρία και τέσσερα δέκατα από τους αντιπάλους του και όταν απειλήθηκε κατέβασε ακόμη περισσότερο το πέρασμά του για να πάρει μια πανάξια πρώτη θέση.

Εκείνος που τον απείλησε παρά τις προσπάθειες του Kimi Raikkonen ήταν τελικά ο Robert Kubica. O Πολωνός της BMW διατηρούσε μια καλή θέση σε όλη τη διάρκεια των κατατακτήριων και δευτερόλεπτα πριν πέσει η καρό σημαία έκανε έναν ασύλληπτο χρόνο για τα δεδομένα μέχρι εκείνο το σημείο για να πάρει την προσωρινή pole.

Τρίτος έμεινε ο Raikkonen που ήταν ταχύτερος στα δύο πρώτα χρονομετρημένα αλλά δεν κατάφερνε να είναι καθόλου ανταγωνιστικός στο τρίτο, ενώ ακολούθησε ο Fernando Alonso με μόλις 11 χιλιοστά από τον Φινλανδό, κάνοντας έτσι την έκπληξη, όπως εξάλλου και ο Nico Rosberg ο οποίος θα ξεκινήσει από την πέμπτη θέση. Στις άλλες θέσεις της δεκάδας βρέθηκαν οι Massa και Kovalainen που ηττήθηκαν κατά κράτος όχι μόνο από τους πρώτους πιλότους των ομάδων τους αλλά και από τη Renault και τη Williams και ο Heidfeld με τους Barrichello και Webber να ακολουθούν.


1ο μέρος

Με το άνοιγμα του pit lane ο Adrian Sutil ήταν αυτός που βγήκε πρώτος, ακολουθούμενος από τον Nelson Piquet. Στη συνέχεια ακολούθησαν σταδιακά και οι υπόλοιποι, με τον Kimi Raikkonen να κάνει μια κίνηση που δεν μας έχει συνηθίσει και να βγαίνει μαζί με τους πρώτους. Ο Sebastian Vettel, ωστόσο, δεν επρόκειτο να βγει, καθώς οι μηχανικοί της Toro Rosso δεν προλάβαιναν να επισκευάσουν το μονοθέσιο που κατέστρεψε το πρωί. Ο Kazuki Nakajima πέρασε στην πρώτη θέση προσωρινά αλλά αμέσως ο Raikkonen ήταν ταχύτερος και ανέβηκε στην κορυφή. Ο Felipe Massa τον ακολούθησε ενώ λίγο αργότερα πέρασε 2ος ο Heikki Kovalainen.

Όλα αυτά συνέθεταν ένα περίεργο σκηνικό, καθώς συνέβαιναν μόλις στο πρώτο 10λεπτο της διαδικασίας, κάτι που δεν συνηθίζουν οι κορυφαίοι. Κάτι όμως έγινε σύμφωνα με τις παλιές συνήθειες: Οι Kubica και Heidfeld ήταν οι τελευταίοι που βγήκαν από το γκαράζ της BMW Sauber. Στο μεταξύ ο Lewis Hamilton είχε καταφέρει να ανέβει στην πρώτη θέση, περνώντας σε απόσταση λίγων εκατοστών από τον «τοίχο των πρωταθλητών». Καλή εμφάνιση, σε αντίθεση με ό,τι είχε κάνει στις 3 περιόδους ελέυθερων δοκιμών, για τον Fernando Alonso, ο οποίος 5 λεπτά πριν από το τέλος ανέβηκε 4ος.

Το ενδιαφέρον φυσικά ήταν για τους 5 που θ έμεναν εκτός από τη συνέχεια των κατατακτηρίων. Εκτός από τον σίγουρο Vettel, o άλλος σίγουρος ήταν ο Jenson Button, ο οποίος βγήκε από το μονοθέσιό του λίγο πριν το τέλος του 20λέπτου ενώ βρισκόταν στη 19η θέση. Προφανώς η Honda του Βρετανού είχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Οι άλλοι τρεις, λοιπόν, ήταν οι Sebastien Bourdais, που έτσι κι αλλιώς είχε ποινή 5 θέσεων για αλλαγή κιβωτίου, Adrian Sutil και Giancarlo Fisichella, ο οποίος είχε ένα θεαματικό τετακέ στην τελευταία του προσπάθεια. Ο Nelson Piquet μόλις που κατάφερε να περάσει, παίρνοντας τη 15η θέση.

2ο μέρος

Με το ξεκίνημα του δευτέρου μέρους ο Kovalainen ήταν εκείνος που βγήκε πρώτος από όλους στην πίστα. Ακολούθησαν οι Rosberg, Glock και Hamilton με τις δύο McLaren να δείχνουν να βιάζονται για να σημειώσουν τις καλές τους επιδόσεις. Ο Rosberg κατάφερε να βελτιώσει για ελάχιστα δέκατα από τον πρώτο του κιόλας γύρο, όμως δεν έκανε το ίδιο και ο Kovalainen. Στο μεταξύ ο Jarno Trulli έκανε ένα ακόμη τετ-α-κε και ο Alonso βρέθηκε ελαφρώς στα χόρτα στην έξοδο της πρώτης στροφής.

Εκείνος που ήταν πάντως ο πρώτος που βελτίωσε σημαντικά το χρόνο του ήταν ο Lewis Hamilton που κατέβασε περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο τη στιγμή που το χρονόμετρο έμπαινε στα τελευταία δέκα λεπτά. Μάλιστα ο Βρετανός έμεινε στην πίστα για έναν διαδοχικό γύρο και κατέβασε άλλα τρία δέκατα για να φτάσει κοντά στο 1:16.

Πάντως μέχρι εκείνο το σημείο του δευτέρου μέρους, τα πρώτα οκτώ λεπτά δηλαδή οι περισσότεροι πιλότοι είχαν μαλακά ελαστικά και όπως φάνηκε από εκείνη τη στιγμή και μετά άρχισαν να αποδίδουν κάπως καλύτερα.

Αρχικά ήταν ελάχιστοι εκείνοι που είχαν καταφέρει να βελτιώσουν τους χρόνους τους σε σχέση με το πρώτο μέρος και μέσα σε αυτούς δεν ήταν ούτε ο Hamilton αφού στο πρώτο μέρος είχε πέσει κάτω από το 1:17. Εκείνοι που βελτίωσαν ήταν οι Glock, Barrichello, Rosberg και Piquet. Όλοι τους βέβαια ήταν στα όρια της δεκάδας και πιο πίσω, έτσι στην κορυφή με τα λεπτά να κυλούν δεν άλλαζε και κάτι σημαντικά.

Ο Hamilton παρέμενε πρώτος δηλαδή με τον Massa να είναι δεύτερος και τον Raikkonen να ακολουθεί εμπρός από τον Kubica. Ο Βρετανός κατάφερνε να διατηρεί την υπεροχή χάρη στους εκπληκτικούς χρόνους που έκανε στο τρίτο χρονομετρημένο κομμάτι. Ακόμη και όσοι κατάφερναν να κερδίζουν κάτι από τον Hamilton στα δύο πρώτα, στο τρίτο έχαναν τουλάχιστον τρία δέκατα με αποτέλεσμα κανείς να μην μπορεί να τον πλησιάσει.

Λίγα δευτερόλεπτα πριν το τέλος του δευτέρου μέρους πάντως εκείνος που κατάφερε να βελτιώσει επίσης την επίδοσή του ήταν ο Webber που ανέβηκε έτσι προς στιγμήν στην τέταρτη θέση. Λίγο αργότερα τον πέρασε ο Alonso για να μείνει πέμπτος και έκτος ήταν ο Kubica. Το άσχημο για τον Webber όμως ήταν πως λίγο πριν την πτώση της καρό σημαίας χτύπησε τον εμπρός δεξί τροχό στον τοίχο και παρέμενε αμφίβολο αν θα κατάφερνε να συνεχίσει.

Εκτός συνέχειας έμειναν τελικά οι Glock, Nakajima, Coulthard, Trulli και Piquet. Εντυπωσιακότερος όλων ήταν ο Trulli ασφαλώς που κατάφερε μέσα στα 35 λεπτά των δύο πρώτων μερών να κάνει τέσσερα τετ-α-κε. Ωστόσο το γεγονός πως δεν κατάφερε να προκριθεί στο τρίτο μέρος ούτε εκείνος ούτε ο Glock σημαίνει πως στον Καναδά για πρώτη φορά φέτος μια Toyota δεν καταφέρνει να προκριθεί στο τελικό μέρος των κατατακτήριων.

3ο μέρος

Το τελευταίο δεκάλεπτο μέρος ξεκίνησε με τις δύο McLaren να περιμένουν το πράσινο φως στην έξοδο του pitlane. Αμέσως βγήκαν κι οι Ferrari και ακολούθησαν οι Rosberg και Barrichello.

Ο Kovalainen είχε μια άτυχη στιγμή στις πρώτες στροφές του όταν πέρασε από το γρασίδι και ο Hamilton ήταν και πάλι εκείνος που σημείωσε πρώτος τον καλύτερο χρόνο με 1:18.721 για να τον ακολουθήσουν οι Massa και Raikkonen αλλά αρκετά πίσω. Στο μεταξύ είχε βγει και ο Alonso, ενώ είχε μπει στα pits o Barrichello καθώς είχε ένα τετ-α-κε.

Με 1:18.971 ο Ισπανός πρώην πρωταθλητής με το Renault ήταν εκείνος που κατάφερε να πλησιάσει τον Hamilton, πριν αρχίσουν να πέφτουν οι χρόνοι. ο Hamilton βελτίωσε ξανά ακόμη περισσότερο κάνοντας 1:18.510 και ο Kubica προσπάθησε αμέσως να κάνει κάτι καλύτερο αλλά ήταν απογοητευτικά αργότερος.

Εκείνος που έδειξε πως μπορούσε να απειλήσει ήταν ο Raikkonen. Ήταν δύο δέκατα ταχύτερος στο δεύτερο κομμάτι αλλά έχασε πέντε στο τρίτο και έμεινε τελικά δεύτερος με 1:18.735. με δύο λεπτά να απομένουν ο Rosberg εντυπωσίασε με το 1:19.024, ενώ ο Massa έκανε το πρώτο ταχύτερος αλλά τελικά σημείωσε τον πέμπτο χρόνο πίσω και από τον Rosberg.

Αμέσως βγήκε ξανά ο Raikkonen που πήρε εκείνος το ταχύτερο πρώτο όμως στο τρίτο ενδιάμεσο έχασε πάλι πολύ χρόνο. Και εκεί ήρθε η έκπληξη καθώς ο Robert Kubica έκανε έναν απίστευτο χρόνο και πήρε την προσωρινή pole με 1:18.498 κάνοντας εκπληκτικό τρίτο ενδιάμεσο.

Ο Hamilton ωστόσο δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και ακολουθούσε για να κάνει ξανά έναν απίστευτο γύρο και να πάρει αυτό που έδειξε πως άξιζε. Ανέβηκε Έκανε ξανά το ταχύτερο τρίτο χρονομετρημένο κερδίζοντας μάλιστα τρία δέκατα από τον Kubica και τελικά κατέβασε το χρόνο του κάτω από το 1:18. με το 1:17.886 το οποίο φυσικά ήταν ο μοναδικός που έκανε.

Έτσι ξεκινά από την πρώτη θέση στον αγώνα και πίσω του είναι ο Πολωνός της BMW. Τη δεύτερη σειρά συμπληρώνουν οι Raikkonen και Alonso και ακολουθούν οι Rosberg, Massa, Kovalainen, Heidfeld, Barrichello και ο Webber ο οποίος τελικά δεν κατάφερε να πάρει μέρος στο τρίτο μέρος των κατατακτήριων μετά την επαφή με τον τοίχο.
Από:Msfree.gr

top