"Η καλύτερή μου νίκη"

Ο Λιούις Χάμιλτον χαρακτήρισε την πρώτη του νίκη επί βρετανικού εδάφους στην F1 ως την καλύτερη της καριέρας του, ενώ το ίδιο χαρούμενοι εμφανίστηκαν και οι Νικ Χάιντφελντ και Ρούμπενς Μπαρικέλο, οι οποίοι συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών στο Σίλβερστοουν.




Αναλυτικά, οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών του GP Μ. Βρετανίας:
Λιούις Χάμιλτον (McLaren, 1ος): "Είναι σίγουρα και με διαφορά η καλύτερη νίκη που έχω κατακτήσει ποτέ. Ηταν και μια από τις πιο δύσκολες κούρσες της καριέρας μου. Αυτό που σκεφτόμουν εκεί έξω ήταν ότι αν κέρδιζα θα ήταν ο καλύτερος αγώνας μου και όχι μόνο επειδή έτρεχα μπροστά στο κοινό μου. Στους τελευταίους γύρους έβλεπα στους θεατές να σηκώνονται από τις θέσεις μου και προσευχόμουν `απλά τερμάτισε`. Φανταστείτε τι είδους συναισθήματα είχα εκείνη τη στιγμή. Θέλω να το αφιερώσω στην οικογένειά μου, γιατί όπως ξέρετε είχα προβλήματα τις τελευταίες εβδομάδες, αλλά η οικογένεια είναι πάντα εκεί για σένα. Πριν την κούρσα, ο αδερφός μου, μου είπε να μην ανησυχώ. Οπότε τους ευχαριστώ πολύ.
"Ηταν ακραίες οι συνθήκες εκεί έξω, ίσως χειρότερες και από το Φούτζι πέρυσι. Η πίστα έκρυβε πολλές παγίδες, ειδικά στο δεύτερο sector. Επρεπε να καθαρίζω το κράνος μου κάθε φορά που έφτανα στην πρώτη στροφή, όταν έβρεχε. Δεν μπορούσα να δω τίποτα. Ηταν τόσο extreme, τόσο δύσκολα, μια πραγματική πνευματική δοκιμασία".
Νικ Χάιντφελντ (BMW Sauber, 2ος): "Ηταν μια καλή κούρσα. Είμαι ευχαριστημένος με την 2η θέση, γιατί ήταν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Πήγαμε καλά στις κατατακτήριες δοκιμές και στον αγώνα τα κάναμε όλα σωστά. Προφανώς ήταν κρίσιμη η επιλογή ελαστικών. Στο πρώτο pit-stop αναρωτιόμασταν αν θα έπρεπε να κρατήσουμε το χρησιμοποιημένο σετ βρόχινων ελαστικών, αλλά ευτυχώς το αλλάξαμε. Περιμέναμε μια μικρή νεροποντή, αλλά όταν έφτασα στην ευθεία Hangar, είδα ένα μαύρο τοίχο μπροστά μου και σκέφτηκα ότι τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα.
"Οι πιο δύσκολες στιγμές ήταν ότι με περνούσαν μονοθέσια που ήταν ένα γύρο πίσω, επειδή είχαν καλύτερα λάστιχα για τις συγκεκριμένες συνθήκες. Υπήρχε τόσο πολύ νερό που δεν μπορούσα να δω που συγκεντρωνόταν. Σε κάποια στιγμή στην Abbey παραλίγο να φύγω εκτός, αλλά τελικά κατάφερα να κρατήσω το μονοθέσιο εντός πίστας".
Ρούμπενς Μπαρικέλο (Honda, 3ος): "Ποτέ δεν έχασα την πίστη στον εαυτό μου ότι έχω ακόμα την ταχύτητα. Ηταν σίγουρα μια τυχερή μέρα για μένα και απλά μου συνέβη. Λατρεύω τον βροχερό καιρό, αλλά ήταν μια τέλεια κούρσα. Είχαμε ένα μικρό πρόβλημα με το pit-stop. Νόμιζα ότι είχα ήδη ανεφοδιαστεί, αλλά δεν με άφηναν να φύγω. Αλλά αυτό ήταν μικρό πρόβλημα, γιατί ήταν η σωστή απόφαση να βάλουμε λάστιχα για ακραίες συνθήκες. Περνούσα τους υπόλοιπους από την εσωτερική και την εξωτερική, ήταν απλά μαγικό. Πριν, παραλίγο να φύγω εκτός στην Abbey οπότε είπα έρχομαι μέσα και έρχομαι για τα extremes.
"Νιώθω σπουδαία, λες και είμαι νέος. Χαμογελάω μπροστά στα προβλήματα και δουλεύω περισσότερο. Αγαπάω την F1, αγαπάω την ταχύτητα και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτή. Και φυσικά δεν χρειαζόταν να αποδείξω στον Ρος Μπρον ότι είμαι ικανός από άποψη φυσικής κατάστασης. Θέλω να πω ευχαριστώ και να το αφιερώσω στον γιο μου, Εντουάρντο. Είδα πόσο δύσκολο είναι να ξεκινάς από την 16η θέση και του είπα να προσευχηθεί να βρέξει ώστε να ανέβω στο βάθρο".
Φερνάντο Αλόνσο (Renault, 6ος): "Οπως κάθε φορά που βρέχει, τα πάντα μπορεί να συμβούν όπως είδαμε και σήμερα (6/7). Υπήρχαν στιγμές που είχες το σωστό λάστιχο και άλλες που είχες το λάθος και προσπαθούσες να κρατήσεις τους υπόλοιπους μακριά και να μείνεις μέσα στην πίστα, γιατί είχες στα χέρια σου καλό αποτέλεσμα. Δεν πήγαμε άσχημα. Οι 3 βαθμοί της 6ης θέσης είναι σημαντικοί για τα πρωταθλήματα των οδηγών και των κατασκευαστών. Χάσαμε την ευκαιρία γιατί ο Μπαρικέλο ανέβηκε στο βάθρο και ίσως να μπορούσαμε να ήμασταν εμείς εκεί, αλλά δεν πειράζει. Στο τέλος τα λάστιχά μου είχαν φθαρεί υπερβολικά γιατί τα άλλαξα νωρίς. Προσπάθησα να υπερασπιστώ τη θέση μου πηγαίνοντας γρήγορα στο στεγνό, αφού έχανα πολύ στο βρεγμένο, αλλά δεν τα κατάφερα".
Φελίπε Μάσα (Ferrari, 13ος): "Ηταν τόσο έντονη η υδρολίσθηση που δεν μπορούσα να κρατήσω το μονοθέσιο στην ευθεία. Εκανα πάρα πολλά λάθη και δεν μπορώ να το εξηγήσω. Το GP ξεκίνησε δύσκολα για μένα από την Παρασκευή κιόλας που είχα το ατύχημα, ενώ το Σάββατο είχα το πρόβλημα με το pit-stop. Και με μια κούρσα σαν κι αυτή, σίγουρα δεν ήταν το τριήμερό μου. Το πρωτάθλημα είναι ανοιχτό, οπότε θα πρέπει να ξεχάσουμε τι συνέβη σήμερα (6/7) και να κοιτάξουμε τον επόμενο αγώνα".
Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Red Bull, DNF): "Είμαι πάρα πολύ απογοητευμένος και στεναχωρημένος για την ομάδα. Εβγαλα εκτός δύο μονοθέσια της Red Bull και ήταν σίγουρα το χειρότερο σενάριο. Θα πρέπει να αρπάζεις τις ευκαιρίες όταν σου δίνονται σε μια κούρσα σαν κι αυτή. Είδα το κενό με τον Φέτελ και το προσπάθησα. Δυστυχώς αποδείχτηκε ότι ήταν μια κακή απόφαση".
Από:Sport.gr

top