"Λούης" και στο Χόκενχαϊμ!

Μετά το Σίλβερστοουν, ο Λιούις Χάμιλτον θριάμβευσε και στο Χόκενχαϊμ. Παρά τις αντιξοότητες, ο βρετανός οδηγός της McLaren κέρδισε τον αγώνα με μία ακόμα μεγαλοπρεπή εμφάνιση και πέρασε μόνος πρώτος στην κορυφή του πρωταθλήματος. Μεγάλη έκπληξη από τον Νελσίνιο Πικέ της Renault, ο οποίος ευνοήθηκε από την εξέλιξη του αγώνα και τερμάτισε στην 2η θέση, ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο των νικητών. Στο τρίτο σκαλί του πόντιουμ βρέθηκε ο Φελίπε Μάσα, τη στιγμή που ο team mate του στην Ferrari, Κίμι Ράικονεν, έμενε στην 6η θέση.


Μπαίνοντας στο δεύτερο μισό της σεζόν, με τους Χάμιλτον, Μάσα και Ράικονεν να ισοβαθμούν στους 48 πόντους, αναρωτιόμασταν ποιος από τους τρεις διεκδικητές θα έπαιρνε κεφάλι στο πρωτάθλημα μετά το γερμανικό GP.
Ο Χάμιλτον είχε το αποκτήσει το πλεονέκτημα με την pole position που κατέκτησε το Σάββατο (19/7) και στα μισά του αγώνα στο Χόκενχαϊμ, όλα κυλούσαν ομαλά για τον οδηγό της McLaren. Μετά τους πρώτους ανεφοδιασμούς κρατούσε σταθερά την 1η θέση με διαφορά 10" από τον Μάσα.
Ομως το ατύχημα του Τίμο Γκλοκ στον 36ο γύρο ανέτρεψε πλήρως τα δεδομένα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα προκειμένου αυτή να καθαριστεί από τα συντρίμμια της Toyota του γερμανού και οι διαφορές εκμηδενίστηκαν.
Αμέσως μόλις άνοιξε το pit-lane, όλοι έσπευσαν να κάνουν τους δεύτερους ανεφοδιασμούς τους, εκτός από τον Χάμιλτον. Η επιλογή των ανθρώπων της McLaren να μην βάλουν μέσα τον οδηγό τους με τους υπόλοιπους ξένισε, καθώς με δεδομένο ότι θα έπρεπε να κάνει σίγουρα άλλο ένα pit-stop, ήταν σχεδόν βέβαιο ότι θα έχανε την πρωτοπορία ύστερα από κάποιους γύρους.
Ετσι και έγινε, αφού στον 50ο γύρο, ο Χάμιλτον μπήκε για να ανεφοδιαστεί και βγήκε στην 5η θέση, πίσω από τον team mate του, Χάικι Κοβαλάινεν. Ομως από εκεί και μετά, είδαμε μαγικά πράγματα από τον βρετανό.
Ο Κοβαλάινεν αποδείχτηκε εύκολη λεία, έπειτα από σχετική εντολή του Ρον Ντένις προς τον φινλανδό να κάνει στην άκρη και έτσι ο Χάμιλτον ξεχύθηκε στο κυνήγι του Μάσα, μαζεύοντας σχεδόν 1" στον γύρο την διαφορά του από τον βραζιλιάνο.
Το προσπέρασμα για την 2η θέση ήταν θέμα χρόνου και ο Χάμιλτον το πραγματοποίησε με εντυπωσιακό τρόπο στα φρένα μετά την Parabolica στον 57ο γύρο. Τρεις γύρους μετά ήταν η σειρά του Πικέ να δεχτεί προσπέρασμα, παραδίδοντας την πρωτοπορία στον παλιό του αντίπαλο για τον τίτλο του 2006 στα GP2.
Ο Πικέ -ο οποίος εκκίνησε από την 17η θέση!- είχε βρεθεί να οδηγεί αγώνα της F1 για πρώτη φορά στην καριέρα του από... σπόντα. Οι άνθρωποι της Renault είχαν την έμπνευση να τον βάλουν για τον μοναδικό του ανεφοδιασμό λίγο πριν από το ατύχημα του Γκλοκ και έτσι από τις τελευταίες θέσεις που ήταν πριν, βρέθηκε πίσω από Χάμιλτον και Χάιντφελντ!
Ο βραζιλιάνος rookie εκμεταλλεύτηκε και με το παραπάνω αυτό το δώρο. Μπορεί να μην είχε την ταχύτητα να υπερασπιστεί την πρωτοπορία του αγώνα από τον Χάμιλτον, αλλά κατάφερε να κρατήσει με άνεση πίσω του τον Μάσα, ο οποίος είχε απογοητευτικό -για τα δεδομένα της Ferrari- ρυθμό στο τελευταίο stint.
Στους κερδισμένους του αγώνα και ο Χάιντφελντ, ο οποίος βρέθηκε και αυτός από το πουθενά να οδηγεί τον αγώνα. Ομως ο πιλότος της BMW Sauber χρωστούσε ένα ακόμα pit-stop, με αποτέλεσμα να τερματίσει στην 4η θέση, μπροστά από τον Κοβαλάινεν.
Ο Ράικονεν πλήρωσε ουσιαστικά την πολύ κακή του απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές. Εχοντας εκκινήσει από την 6η θέση του grid, ο φινλανδός βρέθηκε να δίνει ομηρικές μάχες από την αρχή με τους Γιάρνο Τρούλι, Σεμπάστιαν Φέτελ και Φερνάντο Αλόνσο, ενώ έπεσε πολύ πίσω μετά την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Στη συνέχεια το πάλεψε, έκανε κάποια προσπεράσματα και τελικά έσωσε κάπως την παρτίδα, τερματίζοντας στην 6η θέση.
Πίσω από τον Iceman τερμάτισε ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ενώ την βαθμολογούμενη 8άδα συμπλήρωσε ο εντυπωσιακός Φέτελ με την Toro Rosso, εκμεταλλευόμενος ένα οδηγικό λάθος του Τρούλι λίγους γύρους πριν από το τέλος.
Στις απογοητεύσεις του αγώνα ήταν και ο Αλόνσο. Ο ισπανός πήρε αρκετά αλόγιστα ρίσκα κατά την διάρκεια του αγώνα, τη στιγμή που αν άφηνε στην άκρη τους... λεονταρισμούς, θα μπορούσε να είχε δώσει κάποιους παραπάνω βαθμούς στην Renault και όχι να τερμάτιζε στην 11η θέση, πίσω και από την Williams του Νίκο Ρόσμπεργκ, όπως και έγινε...

Η F1 δίνει ραντεβού πλέον στην Ουγγαρία, όπου θα γίνει ο 11ος γύρος της σεζόν, το τριήμερο 1-3/8.
Απο:Sport.gr

top