Οι τρεις πρώτοι των κατατακτηρίων στο Silverstone μίλησαν για τις προσπάθειές τους

Στην επίσημη συνέντευξη τύπου που διοργάνωσε η FIA μετά τις κατατακτήριες του Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας στο Silverstone πήραν μέρος οι τρείς πρώτοι: Heikki Kovalainen (McLaren), Mark Webber (Red Bull) και Kimi Raikkonen (Ferrari).  Ο Heikki Kovalainen μίλησε για την πρώτη του pole αλλά και την βελτίωση της McLaren, ο Webber δεν έδειχνε να το πιστεύει και ο Raikkonen (όπως πάντα) δεν έδειξε να ανησυχεί.

Ερ: φοβερή στιγμή για σένα να κάνεις την πρώτη σου pole μπροστά στο βρετανικό κοινό, σε μια χώρα που πέρασες το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας σου στα μηχανοκίνητα!

Heikki Kovalainen: Ακριβώς. Πήγαινε πολύ καλά από την αρχή και καταφέραμε να βρούμε επιπλέον ρυθμό για το μονοθέσιο την προηγούμενη εβδομάδα, που την «κουβαλήσαμε» από τότε μέχρι σήμερα. Προφανώς όπως αναφέρατε έχω περάσει στο Silverstone πάρα πολλά χρόνια της ζωής μου. Έχω πολλά μέλη της οικογένειάς μου αλλά και φίλους εδώ, οπότε είναι πολύ ωραίο να κάνεις την πρώτη pole της καριέρας σου εδώ και αύριο θα συνεχίσουμε από εκεί που σταματήσαμε σήμερα.

Ερ:  Ήταν μια πολύ δύσκολη κατατακτήρια περίοδος με εναλλασσόμενος καιρικές συνθήκες. Μίλησε μας για την δική σου προσέγγιση στην περίοδο.

HK: Ναι υπήρχαν ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες ιδίως στην αρχή και στο μέσο της πρώτης περιόδου εφόσον υπήρχε πολύ βαρύς ουρανός και υπήρχε πιθανότητα βροχής. Στην πρώτη μου προσπάθεια στο Q1 είχα λίγη κίνηση και δεν κατάφερα να γράψω έναν καλό γύρο, οπότε έπρεπε να προσπαθήσω ξανά πριν αρχίσει η βροχή για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα χάσω την πρόκριση από το πρώτο μέρος των κατατακτηρίων. Στο δεύτερο μέρος τα πράγματα ήταν αρκετά καλύτερα χωρίς προβλήματα και στο τελευταίο μέρος τα πράγματα έγιναν ξανά δύσκολα. Νομίζω ότι ο αέρας δυνάμωσε και μας δυσκόλεψε. Στην πρώτη μου προσπάθεια βρέθηκα σε κάθε σημείο της πίστας, αλλά στην δεύτερη τα κατάφερα πολύ καλύτερα και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό.

Ερ: Ήσουν απίστευτα γρήγορος στο 3ο sector κάτι που σημαίνει ότι τώρα είστε πολύ γρήγοροι στις αργές στροφές, σημείο που μέχρι τώρα η Ferrari υπερτερούσε.

HK: Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Η ομάδα έκανε μεγάλη προσπάθεια για να μειώσει την διαφορά στον συγκεκριμένο τομέα και νομίζω ότι τα πήγαν περίφημα. Απάλειψαν ότι ήταν λάθος και έκαναν αλλαγές που πήγαν μπροστά ένα βήμα το μονοθέσιο. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό αλλά φυσικά υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος αύριο στον αγώνα και τα πάντα μπορούν να συμβούν. Ωστόσο τώρα η ισορροπία του μονοθέσιου στις γρήγορες στροφές αλλά και στις αργές είναι καλύτερη από ποτέ.

Ερ: Mark,  πρώτη φορά στην πρώτη γραμμή για την Red Bull Racing. Τι μέρα για σένα!

Mark Webber: Στην πραγματικότητα πρόκειται για έκπληξη. Ήμασταν αρκετά δυνατοί εδώ τις περισσότερες ημέρες αλλά δεν είχαμε συνειδητοποιήσει πόσο τουλάχιστον μέχρι να φτάσουμε στο 2ο μέρος των σημερινών κατατακτηρίων. Μείναμε έκπληκτοι. Το 19.7 που έγραψα ήταν πολύ ανταγωνιστικό αλλά προφανώς αυτοί οι τύποι είχαν διαφορετική στρατηγική, ιδιαίτερα στο Q2. Σε σχέση με τους υπόλοιπους είμαστε όπως πάντα ανταγωνιστικοί και ελπίζουμε να έχουμε ξεφύγει λίγο, αλλά ο Fernando και κάποιοι άλλοι είναι ακόμα εδώ. Πρέπει να δώσω τα εύσημα στην ομάδα που δούλεψαν τόσο σκληρά τις τελευταίες εβδομάδας. Η Red Bull βρίσκεται πολύ κοντά εδώ, έναν δρόμο ποιο κάτω, οπότε ισχύει το ίδιο και για εμάς, είναι κάτι σαν τον GP της πατρίδας πολλών ανθρώπων της Red Bull, οπότε αυτή είναι μια στιγμή περηφάνιας. Ωστόσο μέχρι τώρα έχει γίνει το 5% της δουλειάς. Πρέπει να τρέξουμε αύριο στον αγώνα ο οποίος μπορεί να διεξαχθεί και υπό βροχή. Υπάρχει πολύς δρόμος αλλά την δουλειά μας την κάναμε για σήμερα. Ένοιωθα άνετα με το μονοθέσιο και μπορούσα να πιέσω στα όρια. Όπως είπε και ο Heikki στο τελευταίο μέρος, όταν βγήκα την πρώτη φορά νόμιζα ότι οι μου είχαν βάλει διπλάσια καύσιμα απ’ ότι έπρεπε επειδή δυσκολευόμουν να κρατήσω το μονοθέσιο. Είδα από τις τηλεοράσεις πλάνα με διάφορους να χάνουν την γραμμή τους και προφανώς όλοι είχαν πρόβλημα στην αρχή. Στην δεύτερη προσπάθεια έκανα κάτι καλύτερο. Ο μηχανικός μου με ενημέρωσε ότι ήμουν στην 1η θέση όταν ήμουν στα Becket αλλά ήξερα ότι ο Heikki ερχόταν από πίσω μου. Τελικά πήρε την pole και χαίρομαι για αυτόν. Βρέθηκα στην 2η θέση αλλά έμεινα έκπληκτος που περάσαμε τις Ferrari. Δεν μπορώ να περιμένω τώρα μέχρι τον αυριανό αγώνα. Θα ήθελα ο αγώνας να ξεκινούσε τώρα.

Ερ: Το Silverstone προφανώς σημαίνει πολλά για σένα, αφού και εσύ ξεκίνησες στην F3 την καριέρα σου με μια ομάδα που έδρευε εδώ.

MW: Ακριβώς, η Alan Docking Racing βρισκόταν πολύ κοντά εδώ και αυτή ήταν η πίστα που έτρεξα τον πρώτο μου αγώνα εκτός Αυστραλίας, οπότε έχοντας κερδίσει εδώ με την Formula Ford, έχοντας την pole στην F3 και έχοντας κερδίσει με μια Formula 3000 και ένα sportcar είναι πολύ καλό να βρίσκομαι στην πρώτη γραμμή και με μια Formula 1.

Ερ: Kimi, πώς ήταν η μέρα σήμερα για την Ferrari;

Kimi Raikkonen: Σε σχέση με χθες πολύ καλύτερα. Χθες ήταν πολύ δύσκολα οπότε χρειάστηκε να προσπαθήσουμε πολύ για να βγάλουμε το μονοθέσιο στην πίστα αλλά τελικά φαίνεται ότι όλα πήγαν καλά. Σίγουρα δεν βρισκόμαστε ακριβώς εκεί που θα θέλαμε αλλά οι κατατακτήριες δεν είναι το δυνατό μας σημείο. Κανένας δεν ξέρει με πόσα καύσιμα είναι εφοδιασμένα τα μονοθέσια αλλά το σίγουρο είναι ότι η McLaren και ιδιαίτερα ο Heikki ήταν ταχύτατοι όλη την εβδομάδα. Αύριο θα ξέρουμε που βρεθήκαμε σήμερα. Οι κατατακτήριες ήταν καλές και είμαι πολύ ικανοποιημένος από το μονοθέσιο. Σήμερα στο 3ο μέρος η πρώτη προσπάθεια ήταν πολύ δύσκολη λόγο του ανέμου. Στην δεύτερη τα πράγματα πήγαν καλύτερα, οπότε η 3η θέση είναι OK αν μάλιστα κοιτάξεις ποιοι βρίσκονται μπροστά μου όσον αφορά το πρωτάθλημα. Φυσικά θέλουμε να βρισκόμαστε μπροστά από όλους αλλά αύριο μπορεί να το καταφέρουμε και αυτό.

Ερ: Περιέγραψε μας τις σημερινές κατατακτήριες και πόσο δυσκολεύτηκε με το μονοθέσιο σε αυτές τις συνθήκες.


KR: Στις δοκιμές το μονοθέσιο ήταν καλό αλλά ξαφνικά χθες έγινε πολύ δύσκολο για μένα στην οδήγηση για κάποιο λόγο. Κάναμε κάποιες αλλαγές σήμερα και τα πράγματα καλυτέρευσαν. Η πίστα είναι καλή και μόνο στο τέλος των κατατακτηρίων υπήρχε πολύς αέρας που έκανε μερικά σημεία επικίνδυνα. Ωστόσο αυτό ισχύει για όλους και πάντα περιμένεις να συμβεί κάτι τέτοιο εδώ. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με το μονοθέσιο και νομίζω ότι στον αγώνα θα έχουμε καλό ρυθμό. Βρισκόμαστε σε θέση που μπορεί να μας αποφέρει κάποιους βαθμούς.

Ερ: Heikki,  πες μας κάτι ακόμα για την πρώτη σου pole μπροστά σε αυτόν τον κόσμο αλλά και για το ότι το έκανες αυτό έχοντας κοντά σου έναν ακόμα Φιλανδό με κάποια φήμη.

HK: Σίγουρα ο Kimi βρίσκεται κοντά και όπως και ο Mark είναι σπουδαίος οδηγός, πολύ ανταγωνιστικός και δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα αύριο. Ο ρυθμός μας είναι πολύ καλός όλη την εβδομάδα και έχω εμπιστοσύνη ότι η στρατηγική μας είναι καλή και θα πάμε πολύ καλά αύριο. Ο μόνος μου στόχος είναι να κερδίσω αυτό το Grand Prix.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ


Ερ: Heikki, αυτός ο ρυθμός προέρχεται από τις δοκιμές της προηγούμενης εβδομάδας, σωστά;

HK:
Ναι, νομίζω ότι σε ορισμένες περιπτώσεις φέτος ο ρυθμός μας δεν ήταν άσχημος, ακόμα και στην Αυστραλία. Ήταν δύσκολο να συνδυάσω ένα καλό 3ήμερο λόγω διάφορων περιστατικών τη φετινή χρονιά. Όμως, ποτέ δεν χάσαμε το στόχο μας με την ομάδα και συνεχίσαμε να βελτιώνουμε το μονοθέσιο και την οδήγησή μου. Βλέποντας τα αποτελέσματα του Lewis ήμασταν σίγουροι ότι κι εγώ μπορώ να τα καταφέρω. Για να είμαι ειλικρινής, από τη Γαλλία και ύστερα νομίζω ότι τα πράγματα έχουν πάρει άλλη τροπή και από τότε δεν είχα κανένα πρόβλημα. Ελπίζω ότι όλα τα προβλήματα έχουν περάσει και θα μπορέσουμε να χτίσουμε πάνω στο σημερινό αποτέλεσμα.

Ερ: Η συγκέντρωση στις αργές στροφές θα σου χρειαστεί σε τμήματα του Hockenheim και σίγουρα στην Ουγγαρία. Θα πρέπει να σου κάνει καλό για αυτούς τους 3 αγώνες.

ΗΚ: Δεν έχω πρόβλημα σε οποιαδήποτε στροφή. Είτε γρήγορη είτε αργή η στροφή, πρέπει να βρεις τρόπο να την πάρεις πιο γρήγορα από τους άλλους. Ως ομάδα σε αυτό επικεντρωνόμαστε. Ίσως νωρίτερα μέσα στη χρονιά να δυσκολευόμουν κάπως στις αργές στροφές. Έγινε μεγάλη προσπάθεια από την ομάδα σε αυτόν τον τομέα και νομίζω ότι βελτιωθήκαμε. Το τελευταίο κομμάτι σε αυτό το σιρκουί είναι ιδιαίτερα καλό χωρίς να έχει χαθεί κάτι σε ταχύτητα. Είμαι σίγουρος ότι πάμε προς τη σωστή κατεύθυνση και είμαι χαρούμενος για αυτό.

Ερ: Κατά τις δοκιμές, το πρώην αφεντικό σου, Richard Dutton, μας είπε ότι σου έκανε «φροντιστήριο» για το κομμάτι από τη Bridge στην Priory να κρατιέσαι εκεί στα δεξιά.

ΗΚ:
Ναι, δεν ξέρω αν αυτό ήταν το κλειδί για την pole position αλλά σίγουρα είναι ο καλύτερος τρόπος για εμένα να παίρνω εκείνη τη στροφή, να μεταφέρω υψηλή ταχύτητα, και σίγουρα έμαθα πολλά από τον Richard και τη Fortec Motorsport νωρίτερα στην καριέρα μου. Ακόμα κρατώ επαφή με τους παλιούς μου φίλους. Είχα τη βάση μου εδώ κοντά στο Silverstone για πολλά χρόνια και πάντα είναι ωραία να επιστρέφω. Πολλές από τις οικογένειες των μηχανικών μας ζουν εδώ και σίγουρα είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας για εμάς.

Ερ: Την Παρασκευή οι πιθανότητές σου να κερδίσεις τον αγώνα ήταν 23/1 ενώ πριν από τις κατατακτήριες ήταν 7/1. Δεν ξέρω πόσο είναι τώρα. Τι λες γι’ αυτό;

ΗΚ: Δεν ξέρω, δεν στοιχηματίζω. Προσπαθώ να κερδίζω τα χρήματά μου με πιο ασφαλή τρόπο.

Ερ: Mark, η καλύτερη θέση που έχεις πάρει εδώ στη F1 είναι η 10η. Φαίνεται μυστήριο και για εσένα από πού ήρθε αυτή η θέση.

MW: Ήμασταν γρήγοροι αλλά δεν περιμέναμε να είμαστε στην πρώτη σειρά. Αλλάξαμε πολλά στο μονοθέσιο το βράδυ και το πρωί ήταν πολύ καλύτερο. Ποτέ δεν ξέρεις τι κάνουν οι άλλοι. Επικεντρώνεσαι στον εαυτό σου και αυτό κάναμε εμείς σήμερα. Το σημερινό αποτέλεσμα μας εντυπωσίασε πάρα πολύ. Οι μηχανικοί έκαναν πάρα πολύ καλή δουλειά και τους αξίζουν τα εύσημα. Το εργοστάσιο είναι στο τέλος του δρόμου και όλοι είναι σε καλή διάθεση και δουλεύουν σκληρά. Όσο για τους άμεσους ανταγωνιστές μας στο πρωτάθλημα, έχουμε καλό προβάδισμα στην αυριανή εκκίνηση. Ελπίζω για στεγνό αγώνα. Αν βρέξει θα το αντιμετωπίσουμε αλλά φαινόμαστε πολύ ανταγωνιστικοί και σε αυτές τις συνθήκες.

Ερ: Μπορείς να μας πεις τι έπρεπε να αλλάξει, τι δεν σου άρεσε χθες;

MW: Ασχοληθήκαμε με το τελευταίο sector, επίσης με την Club και τις στροφές 8 και 9. Προσπαθήσαμε να βελτιωθούμε λίγο εκεί αλλά ο άνεμος αλλάζει συνεχώς και τα μονοθέσια είναι πολύ ευαίσθητα στον άνεμο, όπως θα σας πουν και οι άλλοι οδηγοί. Δεν μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο, γενικά πρέπει να ακολουθήσεις αυτά που ξέρεις γιατί οι συνθήκες αλλάζουν και εσύ πρέπει να είσαι σταθερός. Αυτό κάναμε εμείς σήμερα. Ο πρώτος γύρος στο Q3 ήταν άσχημος. Εκτός από αυτό, όλοι οι άλλοι γύροι μας σήμερα ήταν πολύ καλοί.

Ερ: Νομίζεις ότι κάποιοι τζογάρουν με ρυθμίσεις και στρατηγική για βροχή αύριο;

MW: Όχι, νομίζω ότι εύκολα θα μπορούσε να είναι στεγνά αλλά έχω ποντάρει 200 λίρες στον Heikki στο 23/1 και είμαι καλά.

Ερ: Με δεδομένο ότι ο καλύτερος τερματισμός σου εδώ είναι η 8η θέση, ποιες είναι οι πιθανότητές σου για αύριο;

MW: Νομίζω ότι είναι η μοναδική φορά που η ομάδα είτε ως Stewart είτε ως Jaguar είτε ως Red Bull πήρε βαθμούς εδώ, οπότε δεν έχουμε καλό ρεκόρ. Έχουμε πολύ δρόμο αύριο και αν δείξουμε την ίδια αξιοπιστία με τους πρώτους αγώνες και ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας θα πάρουμε καλούς βαθμούς. Σίγουρα αν τερματίσουμε 8οι θα είναι απογοήτευση αλλά αν οι άλλοι έχουν καλή ημέρα δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Αν όμως είναι στεγνός αγώνας, κάνουμε καθαρά pit stop και καλή εκκίνηση μπορούμε να πάρουμε καλούς βαθμούς.

Ερ: Kimi, πόσο ευχαριστημένος ήσουν με τις δοκιμές; Τι διάθεση είχες όταν ήρθες εδώ;

KR: Νομίζω ότι είμαστε ευχαριστημένοι με το μονοθέσιο αλλά χθες το πρωί ξεκίνησε καλά αλλά το απόγευμα δεν ήμουν πουθενά. Ήταν ένα μυστήριο πώς χάσαμε όλη την ταχύτητα αλλά καταφέραμε να την ξαναβρούμε. Δουλέψαμε πολύ σκληρά στο στήσιμο και καταφέραμε να την ξαναφέρουμε περίπου εκεί που θέλαμε. Θα προτιμούσα να είμαστε στην πρώτη θέση αλλά οι κατατακτήριες δεν είναι το δυνατό μας σημείο, ειδικά το Q1 και Q2. Νομίζω ότι είχαμε καλή ταχύτητα στο Q3. Εξαρτάται από τα καύσιμα που έχουν οι άλλοι αλλά νομίζω ότι θα τα πάμε καλά.

Ερ: Επομένως εννοείς ότι το μονοθέσιο είναι καλύτερο φορτωμένο με καύσιμα;

KR: Για εμένα ήταν έτσι όλη τη χρονιά. Είμαι ευχαριστημένος όταν μπαίνουμε στο Q3 γιατί όταν βάζουμε περισσότερα καύσιμα φαίνεται να βρίσκω μεγαλύτερη πρόσφυση. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που δεν παίρνουμε το μέγιστο από τα ελαστικά στα  Q1 και Q2 αλλά όσο περνάς από αυτά δεν έχει σημασία η θέση σου.

Ερ: Είσαι έτοιμος για στεγνό ή για βρεγμένο αύριο;

KR: Ναι, το πρωί ήμασταν γρήγοροι και στις δύο περιπτώσεις. Το μονοθέσιό μας είναι καλό σε απόσταση αγώνα οπότε η κατάσταση μοιάζει με αυτό που έγινε εδώ πέρυσι. Ελπίζω ότι θα είμαστε εντάξει. Δεν είμαι σίγουρος αλλά ελπίζω.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ


Ερ: (Heikki Kulta - Turun Sanomat) Heikki, συγχαρητήρια για την pole. Πόσο καλά αισθάνεσαι ύστερα από όλες τις ατυχίες και πώς ήταν ο γύρος σου; Ήταν ο τέλειος γύρος;

ΗΚ: Πρώτα απ’ όλα, δεν αισθάνομαι ότι είχα τόσο μεγάλη ατυχία. Είχαμε διάφορες ευκαιρίες αλλά δεν μπορέσαμε να τις εκμεταλλευτούμε λόγω διάφορων περιστατικών. Αυτό συμβαίνει σε όλους στη F1 και δεν είναι ιδανικό να γίνονται μαζεμένα σε μια χρονιά αλλά παρόλα αυτά όλα είναι ακόμα πιθανά. Τώρα πρέπει να διατηρήσουμε στο 100% την αυτοσυγκέντρωσή μας, όπως κάναμε όλη τη χρονιά, και τα αποτελέσματα θα έλθουν. Σήμερα κάναμε ένα καλό βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση. δεν νομίζω ότι ο γύρος ήταν τέλειος. Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες και ήταν εύκολο να κάνεις λάθος λόγω του ανέμου. Σε σύγκριση με την πρώτη προσπάθεια ήταν ένας γύρος χωρίς σοβαρά λάθη, ήταν καθαρός και αυτό ήταν το κλειδί για την pole.

Ερ: (Juha Päätalo - Financial Times Germany) Heikki, φαίνεσαι πολύ ήρεμος. Μπορείς να μας περιγράψεις τα συναισθήματά σου όταν η ομάδα σού είπε ότι πήρες την 1η θέση με τεράστια διαφορά; Είπες, εντάξει, επιτέλους την πήρα ή ήσουν πιο συγκινημένος;

ΗΚ:
Φυσικά, ήμουν πολύ χαρούμενος αλλά ο αγώνας είναι αύριο και ο στόχος είναι να τον κερδίσω, οπότε έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Μπορούμε να χαιρόμαστε για σήμερα αλλά αύριο θα είναι σκληρός αγώνας με τους υπόλοιπους αλλά νομίζω ότι έχουμε μια καλή ευκαιρία. Ο ρυθμός μας ήταν καλός, η στρατηγική μας πρέπει να είναι καλή και ανυπομονώ για τον αγώνα.

Ερ: (Ian Parkes - The Press Association) Heikki, μόλις σας είδα να γελάτε με τον Kimi. Του ζητούσες ευγενικά να μην πέσει επάνω σου στην πρώτη στροφή, όπως στην Τουρκία που ήσουν για τελευταία φορά στην πρώτη σειρά;


ΗΚ: Όχι, όχι καθόλου. Μιλούσαμε για εντελώς διαφορετικά πράγματα.

Ερ: (Michael Schmidt - Auto Moto und Sport) Heikki, η McLaren δείχνει πολύ πιο δυνατή από ότι στο Magny-Cours. Αυτό συμβαίνει λόγω της φύσης του σιρκουί ή λόγω των πρόσφατων αλλαγών στην αεροδυναμική;

ΗΚ: Νομίζω ότι στη Γαλλία δεν καταφέραμε να δείξουμε τις πραγματικές δυνατότητες του μονοθεσίου και ο ρυθμός μας σε σχέση με τις Ferrari ήταν καλύτερος από ότι φαινόταν, παρότι ήταν πολύ δυνατές εκεί. Νομίζω ότι οι βελτιώσεις που έκανε η ομάδα στο μονοθέσιο και τον κινητήρα απέδωσαν και το μονοθέσιο είναι σίγουρα καλύτερο από ότι στη Γαλλία. Νομίζω ότι αυτό είναι το κλειδί και ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε έτσι μέχρι το τέλος της σεζόν.

Ερ: (Dan Knutson - National Speed Sport News) Mark, σε ένα άλλο θέμα, το συμβόλαιο του GP Αυστραλίας επεκτάθηκε. Πες μας τις σκέψεις σου για το ότι η Αυστραλία κράτησε τον αγώνα μέχρι το 2015.

MW: Είμαι χαρούμενος γι’ αυτό. Νομίζω ότι σε όλους μας αρέσει να πηγαίνουμε εκεί: οδηγούς, μηχανικούς, δημοσιογράφους, είναι ένας ωραίος τρόπος να ξεκινά η σεζόν, είτε είναι ο πρώτος ο δεύτερο ή ο τρίτος αγώνας. Αν είναι η αρχή του πρωταθλήματος είναι ένα ωραίο μέρος να πηγαίνεις. Νομίζω ότι σε όλους αρέσει και αν έχει λίγο χρόνο μπορείς να πας στηνKuala Lumbur. Ειλικρινά, ο Bernie δεν δίνει τίποτα τσάμπα και οι άνθρωποι του αγώνα προσπάθησαν πολύ σκληρά και χαίρομαι που συμφώνησαν όχι μόνο για 1-2 χρόνια. Το κοινό της Αυστραλίας θέλει πολύ να υπάρχει Grand Prix εκεί. Το έχουμε από την Αδελαΐδα το 1985, οπότε θα συμπληρώσει 30ετία. Είναι εύσημο για το πώς οργανώνουμε τον αγώνα εκεί και είναι επίσης εύσημο για τη F1 να πηγαίνει εκεί.

Ερ: (Andrew Frankl - Forza) Για τον Heikki και τον Kimi: Ας ξεχάσουμε την ιστορία με τους χορηγούς. Αν μπορούσατε να τρέξετε σε 4 χρόνια στους Ολυμπιακούς αγώνες για την Φινλανδία, με τα χρώματά της εναντίων του Webber που θα έτρεχε για την Αυστραλία και τον Hamilton που θα έτρεχε με τα βρετανικά πράσινα αγωνιστικά χρώματα, θα ήταν κάτι που θα σας ενδιέφερε;

HK: Νομίζω ότι αυτή είναι μια πολύ αστεία ερώτηση επειδή είναι εντελώς απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο. Πρέπει να ρωτήσετε τον Kimi αν τον ενδιαφέρει να μπει στην ομάδα της Φινλανδίας, γιατί όχι;

KR: Το πήγαμε πολύ μακριά. ΟΚ, είναι ωραίο να σκέφτεσαι τέτοια πράγματα, και γιατί όχι; Αλλά είναι αρκετά σίγουρο ότι τίποτα τέτοιο δε θα συμβεί, οπότε δεν υπάρχουν πολλά να συζητήσουμε.

Q: (Heikki Kulta - Turun Sanomat) Kimi, έχεις μια McLaren μπροστά σου. Έχει διαφορά που είναι ο Heikki αντί για τον Lewis;

KR: Είναι καλύτερο για εμένα. Όσον αφορά τους βαθμούς ο Heikki είναι αρκετά μακριά, οπότε ακόμα και αν δεν καταφέρω να τον κερδίσω δεν θα είναι και τόσο σημαντικό. Άρα είναι καλύτερο για εκείνον και καλύτερο και για εμένα που μπροστά μου είναι ο Heikki και όχι ο άλλος τύπος.

Ερ: (Tomas Richtr - TV Nova) Mark, ας υποθέσουμε για μια στιγμή ότι αύριο θα μπεις για ανεφοδιασμό λίγο νωρίτερα από τους κυρίους δίπλα σου. Θα είναι δύσκολο να μην οδηγείς πολύ γρήγορα, να μην υπερπροσπαθείς στο πρώτο sting;

ΜW: Πλέον κάθε γύρος γίνεται στο όριο. Δεν ελέγχουμε τον αγώνα τόσο πολύ πια. Πηγαίνουμε τέρμα γκάζι όσο ποιο πολύ μπορούμε. Οπότε, σταματάω στον γύρο 3 και μετά έχω έναν μεγάλο αγώνα μπροστά μου… οπότε θα δούμε πως θα πάει από εκεί και μετά.
Aπό:Msfree.gr

top