Παίζω προσεκτικό παιχνίδι

Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Λιούις Χάμιλτον, προτιμάει να θυσιάσει το θέαμα για την ουσία, προκειμένου να πετύχει τον στόχο του, που είναι η κατάκτηση του φετινού τίτλου.
  • Aπο:Sport.gr


"Είναι ξεκάθαρο ότι θέλω να κερδίζω συνέχεια, αλλά έχω μάθει ότι ορισμένες φορές είναι πιο αποδοτικό απλά να μαζεύεις όσο το δυνατό περισσότερους βαθμούς και να παραμείνεις ζωντανός ώστε να παλέψεις άλλη μέρα", τόνισε ο πιλότος της McLaren, ο οποίος βλέποντας ότι δεν μπορεί να πιέσει τον Φελίπε Μάσα για τη νίκη στο ευρωπαϊκό GP, αρκέστηκε στους 8 βαθμούς της 2ης θέσης με συντηρητική οδήγηση.

"Στόχος μου παραμένει να κερδίσω το παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά δεν μπορείς να το καταφέρεις αυτό αν καταλήξεις στις μπαριέρες αφού έχεις κάνεις μια ευκαιριακή κίνηση".
Ο Χάμιλτον πήγε στην Βαλένθια έχοντας προβάδισμα 5 βαθμών έναντι του Κίμι Ράικονεν και έφυγε από το ισπανικό σιρκουί με διαφορά 6 βαθμών από τον Μάσα, ύστερα από την εγκατάλειψη του φινλανδού.
"Στην πραγματικότητα αύξησα την πρωτοπορία μου στο πρωτάθλημα, παρότι έχασα 2 βαθμούς από τον Μάσα", πρόσθεσε. "Είμαι αρκετά δυνατός πνευματικά για να διαχειριστώ την κατάσταση και είμαι επίσης πιο ήρεμος. Παίζω προσεκτικό παιχνίδι".
Οσο για τα προβλήματα που έχει η Ferrari τελευταία με τους σπασμένους κινητήρες σε Ουγγαρία και Βαλένθια, ο 23χρονος πιλότος σχολίασε: "Οπως βλέπετε, η αξιοπιστία είναι το κλειδί. Εγώ δεν ανησυχώ για την αξιοπιστία του μονοθεσίου μου, αφού τους τελευταίους 18 μήνες υπήρξε εντυπωσιακή.
"Δεν αντιμετωπίζουμε κανένα πρόβλημα, κάτι που μας επιτρέπει να επικεντρωνόμαστε στην εξέλιξη του μονοθεσίου, αντί να ανησυχούμε για την αξιοπιστία. Αυτό είναι κάτι σαν μπόνους για μας".

top