Καλό ξεκίνημα για τον διεκδικητή του τίτλου Felipe Massa, με τον Kimi Raikkonen να ακολουθεί

Felipe Massa: «Μπορεί να είναι ακόμα Παρασκευή, αλλά είναι σημαντικό να ξεκινάς με καλό τρόπο ένα τόσο σημαντικό τριήμερο. Βρήκαμε ένα καλό σετ ρυθμίσεων για το μονοθέσιο, το οποίο φάνηκε καλά ισορροπημένο και στις δύο περιόδους. Η πίστα εδώ προσφέρει αρκετή πρόσφυση και, ακόμα και με τις σημερινές χαμηλές θερμοκρασίες, αυτό δεν ήταν πρόβλημα, δεδομένου των ελαστικών που ήταν διαθέσιμα σε εμάς. Ο στόχος μου; Το να βρίσκομαι μπροστά από οποιονδήποτε, τόσο αύριο όσο και την Κυριακή. Τότε θα μπορέσουμε να κάνουμε τα μαθηματικά, όταν όλα τελειώσουν. Το να αγωνίζομαι στη πατρίδα μου, με το κοινό στο πλευρό μου είναι μεγάλη βοήθεια για εμένα: είναι ένα φανταστικό συναίσθημα, αλλά δύσκολο να το εκφτάσω με λέξεις».

Kimi Raikkonen:
«Γενικότερα, ήταν μία θετική ημέρα για εμάς, παρ’ όλο που είναι ακόμα Παρασκευή, κάτι το οποίο σημαίνει πως είναι πολύ νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα. Ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα μας και δοκιμάσαμε διάφορες ρυθμίσεις στο μονοθέσιο. Η μόνη δυσκολία ήταν ο καιρός, καθώς έπεφτε περιστασιακά η βροχή. Ο στόχος μου; Το να έχω τον δικό μου αγώνα και να βοηθήσω την ομάδα να φτάσει τους στόχους της, και ξέρω πως να το καταφέρω αυτό. Θα είναι ένας δύσκολος αγώνας τη Κυριακή και ποτέ δεν ξέρω τι θα συμβεί: θα πρέπει να προετοιμαστούμε για οποιαδήποτε συμβάν».

top