Brawn GP: Απόλυτη επιτυχία

Για τρίτη φορά φέτος ο Jenson Button ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου, αλλά για πρώτη τα κατάφερε χωρίς να υπάρχει Αυτοκίνητο Ασφαλείας μπροστά του ή τα κόκκινα φώτα της διακοπής του αγώνα. Η εξαιρετική στρατηγική αλλά και ο εκπληκτικός πρώτος γύρος του Button ήταν τα κύρια συστατικά της νίκης που απομάκρυνε ακόμα περισσότερο τον ίδιο και την ομάδα του από τους διώκτες τους στο κυνήγι του τίτλου. Ο Rubens Barrichello επέλεξε μία πιο επιθετική στρατηγική τριών pit stop, αλλά το γεγονός ότι έχασε αρκετό χρόνο πίσω από τους Piquet και Hamilton του στέρησε μία καλύτερη θέση από την πέμπτη.

Jenson Button (1ος): «Ήταν μία πολύ καλή ημέρα σήμερα και είμαι τόσο ευχαριστημένος που είδα την καρό σημαία χωρίς Αυτοκίνητο Ασφαλείας η κόκκινα φανάρια μπροστά μου. Το να επιτυχγάνω την τρίτη νίκη της χρονιάς είναι εκπληκτικό και θα επιστρέψουμε στην Ευρώπη με ένα αρκετά σημαντικό προβάδισμα και στα δύο πρωταθλήματα. Δεν θα μπορούσα να ευχηθώ για κάτι περισσότερο. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για την ομάδα, το οποίο κάνει τη νίκη ακόμα πιο ανταποδωτική καθώς δεν είχαμε τον ρυθμό που περιμέναμε. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος από τον πρώτο γύρο μου. Ήξερα πως έπρεπε να προσπεράσω τον Sebastian γρήγορα και τα κατάφερα από την εξωτερική της πρώτης στροφής. Έκανα μερικές απόπειρες για προσπέρασμα στον Lewis κατά την διάρκεια του πρώτου γύρου και σχεδόν τα κατάφερερα στην τελευταία στροφή. Ήξερα πως θα απομακρυνόταν από εμένα στην ευθεία οπότε βρέθηκα πίσω του ώστε να χρησιμοποιήσω το κενό αέρος και να προσπεράσω στην πρώτη στροφή. Δεν ήταν εύκολο αλλά το να ανέβω στην τρίτη θέση στον πρώτο γύρο ήταν σημαντικό για εμένα. Ευχαριστώ τη Mercedes αυτό το τριήμερο, οι οποίοι όχι μόνο μας προμήθευσαν με έναν πολύ δυνατό κινητήρα αλλά επίσης συνεργάστηκαν πολύ καλά με την ομάδα. Πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με τις λεπτομέρειες για να επιτύχεις στη Formula 1 και αυτό κάνουμε σε αυτή την ομάδα».

Rubens Barrichello (5ος): «Κερδίσαμε κάποιους σημαντικούς βαθμούς σήμερα αλλά ήταν ένας δύσκολος αγώνας για εμένα. Έχασα αρκετό χρόνο πίσω από τον Piquet μετά από τον πρώτο μου ανεφοδιασμό, κάτι το οποίο ήταν κρίμα γιατί περιόρισε το σχέδιό μου για τον αγώνα. Επιλέξαμε μία τακτική τριών ανεφοδιασμών και πήρα την απόφαση να κάνω νωρίτερα τον δεύτερό μου ανεφοδιασμό, καθώς έχανα χρόνο πίσω από τον Hamilton. Ήταν τόσο ζεστά εκεί έξω αυτό το απόγευμα και το μονοθέσιο μου έκαιγε τη μέση στο δεξί μέρος, κάτι που έκανε ακόμα πιο δύσκολη την κατάσταση. Φαίνεται πως η τύχη είναι με το μέρος του Jenson αυτή τη στιγμή και συγχαρητήρια σε αυτόν για τη νίκη του σήμερα. Ελπίζω η σειρά μου να έρθει σύντομα».

Ross Brawn: «Μία φανταστική απόδοση σήμερα από τον Jenson και όλα οφείλονται στον εκπληκτικό του πρώτο γύρο, το οποίο έκανε την σημερινή νίκη δυνατή. Είχαμε ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο προκλήσεις καθώς είχαμε να αντιμετωπίσουμε τις υψηλές θερμοκρασίες και δεν είχαμε κάνει δοκιμές για κάτι τέτοιο νωρίτερα. Είμαι πολύ περήφανος για τον τρόπο με τον οποίο η ομάδα εργάστηκε εδώ στο Μπαχρέιν ώστε να αντειμετωπίσει τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε και με το πώς απέδωσαν σήμερα στον αγώνα. Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ θα πρέπει να δώσουμε στον κατασκευαστή του κινητήρα μας, τη Mercedes, καθώς είμαστε ευχαριστημένοι που καταφέραμε να σημειώσουμε την τρίτη νίκη της σεζόν φέτος. Ακόμα θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα στο εργοστάσιο στο Brackley, οι οποίοι δουλεύουν πολύ σκληρά στο πακέτο αναβάθμισης του μονοθεσίου. Μετά από μία πολύ απαιτητική αλλά και επιτυχημένη έναρξη της σεζόν ανυπομονούμε ναν επιστρέψουμε σπίτι και να έχουμε την ευκαιρία να πανηγυρίσουμε μαζί με όλη την ομάδα πριν εστιάσουμε την προσοχή μας στην έναρξη της Ευρωπαϊκής σεζόν στην Ισπανία σε δύο εβδομάδες».

top