Ούτε στην Κίνα η Ferrari κατάφερε να πάρει βαθμούς

Η κατρακύλα της Ferrari συνεχίζεται. Η ιταλική ομάδα δεν κατάφερε στο Grand Prix Κίνας να «σπάσει το ρόδι» και για τρίτο συνεχή αγώνα η συγκομιδή της παραμένει μηδενική. Αυτήν τη φορά δεν ήταν τόσο οι λανθασμένες στρατηγικές επιλογές που στέρησαν από τη Ferrari τους βαθμούς, αν και η επιλογή του ενός pit stop για τον Kimi Raikkonen πρέπει να εξεταστεί αν ήταν η ενδεδειγμένη. Ήταν η βλάβη στα ηλεκτρικά της F60 που έβγαλε τον Felipe Massa εκτός αγώνα ενώ βρισκόταν σε καλή θέση και φαινόταν να πηγαίνει για άνετο τερματισμό στο βάθρο. Αντ’ αυτού, η Scuderia φεύγει από τη Σαγκάη έχοντας μόνο τη 10η θέση του Raikkonen και ελπίζει η αναγέννησή της να αρχίσει από το Μπαχρέιν, μια πίστα που γνωρίζει καλά καθώς έκανε εκεί δοκιμές το χειμώνα.

Kimi Raikkonen (10ος):
Στην αρχή δεν ήταν και τόσο άσχημα, αλλά μετά το pit stop δεν είχα πρόσφυση από τα ελαστικά και δεν μπορούσα να πιέσω όσο ήθελα γιατί το μονοθέσιο γλιστρούσε πολύ. Κάποιες στιγμές ο κινητήρας έμοιαζε να χάνει δύναμη, κυρίως όταν πλησίαζα άλλα μονοθέσια αλλά μετά το πρόβλημα εξαφανίστηκε από μόνο του. Σαφώς, η κατάσταση στο πρωτάθλημα δείχνει πλέον πολύ δύσκολη. Κάναμε λάθη και δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι. Στη Βαρκελώνη, όπου θα έχουμε τα νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα, ελπίζω να βρω την πρόσφυση που μας λείπει τώρα. Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να ξαναγίνουμε ανταγωνιστικοί αλλά αυτό θα πάρει χρόνο. Η ομάδα έχει κίνητρο και εμείς θα κάνουμε αυτό που πρέπει. Τώρα είναι εύκολο να μας κατακρίνουν αλλά ξέρουμε ότι θα ανατρέψουμε την κατάσταση.

Felipe Massa (Εγκ/ψε): Προφανώς είμαι απογοητευμένος και θυμωμένος αλλά το κίνητρό μου παραμένει. Όλοι μας πρέπει να δουλέψουμε μαζί για να βγούμε από αυτήν την κατάσταση. Η ομάδα είναι ενωμένη και υπάρχει η θέληση να ανατρέψουμε την κατάσταση όσο γίνεται πιο σύντομα. Πρέπει να πάρουμε γρήγορα τα νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα αλλά είναι αλήθεια ότι πρέπει να λύσουμε γρήγορα τα προβλήματα αξιοπιστίας. Αν θέλουμε να κερδίζουμε πρέπει πρώτα να τερματίζουμε. Σήμερα είχα καλές πιθανότητες να βρεθώ στο βάθρο. Ήμουν 3ος και γύριζα στον ίδιο χρόνο με τους πρώτους παρότι είχα αρκετά καύσιμα για να κάνω μόνο 1 pit stop. Το μονοθέσιο λειτουργούσε καλά, εκτός πίσω από το SC. Εκεί η δύναμη φαινόταν να μειώνεται. Ύστερα, χωρίς προειδοποίηση το γκάζι σταμάτησε να δουλεύει και το μονοθέσιο έσβησε. Θέλω να πω στους οπαδούς μας να μην εγκαταλείψουν τις ελπίδες τους σε εμάς. Είναι μια δύσκολη στιγμή αλλά το πρωτάθλημα είναι μεγάλο.

Stefano Domenicali: Είμαστε πολύ θυμωμένοι με αυτό που συνέβη σήμερα στον Felipe. Έκανε καταπληκτικό αγώνα όταν ο κινητήρας έσβησε λόγω ηλεκτρικού προβλήματος. Ήταν 3ος εκείνη τη στιγμή και το ίδιο γρήγορος με τους πρώτους, παρότι με πολλά καύσιμα και είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα τερμάτιζε στο βάθρο. Ο Kimi άλλαξε τη στρατηγική του από δύο pit stop σε ένα, αλλά δεν κατάφερε να τερματίσει πάνω από τη 10η θέση. Με το πρώτο σετ ελαστικών η ταχύτητά του ήταν σχετικά καλή αλλά με το 2ο δεν είχε πρόσφυση και αυτό τον κράτησε εκτός βαθμών. Είναι κρίμα που σε μια στιγμή που τεχνικά δεν είμαστε στα καλύτερά μας δεν καταφέραμε να εκμεταλλευτούμε τις καταστάσεις. Τώρα κοιτάζουμε τον επόμενο αγώνα στο Μπαχρέιν με ρεαλισμό. Το μονοθέσιο θα είναι το ίδιο με εδώ, αν και θα επανεξετάσουμε τη χρήση του KERS. Στο μεταξύ, πρέπει να δουλέψουμε εντατικά για να φέρουμε τα νέα εξαρτήματα στην πίστα, όταν η ευρωπαϊκή περίοδος ξεκινήσει στη Βαρκελώνη.

top