Η McLaren κατάφερε να έχει το 3ο καλύτερο μονοθέσιο στην Κίνα μετά τους 2 πρώτους αγώνες

Η McLaren ήταν αδιαμφισβήτητα η ομάδα με την μεγαλύτερη πρόοδο από το GP της Μαλαισίας μέχρι σήμερα. Στο εργοστάσιο του Woking κατάφεραν να ετοιμάσουν τα πρώτα εξαρτήματα που ώθησαν την ομάδα και την έκαναν 3η ταχύτερη του grid σήμερα, υποσκελίζοντας μάλιστα και τις Toyota και Williams με τον double deck διαχύτη. Ο Lewis Hamilton ήταν εκπληκτικός στην αρχή και έφτασε μέχρι και την 3η θέση οδηγώντας επιθετικά αλλά ένα λάθος του κόστισε 7 θέσεις. Στην πραγματικότητα δεν κατάφερε να συνέλθει πλήρως μετά το τετακέ και μάλιστα στο τέλος του αγώνα είχε άλλη μια άσχημη έξοδο πάνω από τα kerb της τελευταίας στροφής που του κόστισε την 5η θέση. Αυτή κατέλαβε τελικά ο ομόσταβλός του, Heikki Kovalainen, που χωρίς δράματα έφερε την MP4-24 στους βαθμούς μετά τους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς.

Heikki Kovalainen (5ος): 
Η ορατότητα ήταν απίστευτα κακή – ιδιαίτερα στους πρώτους γύρους όταν μπήκε μέσα το SC. Ο ρυθμός μας όμως ήταν καλός στο τελευταίο μέρος του αγώνα και πλησίασα τον Rubens, αλλά όχι τόσο ώστε να δοκιμάσω να του επιτεθώ. Η στρατηγική μας είχε αποφασιστεί με τρόπο που δεν επέτρεπε τον τερματισμό πάνω από την 5η θέση, οπότε είμαι ικανοποιημένος που έφερα βαθμούς και δεν έκανα κανένα λάθος -παρά τις κάποιες στιγμές αγωνίας

Lewis Hamilton (6ος):  Έκανα αρκετά λάθη σήμερα. Γλίστραγε πολύ και το εμπρός αριστερό μου ελαστικό τελείωσε πολύ πριν το τέλος αλλά και πάλι έδωσα ότι είχα. Το απόγευμα πάλευα πραγματικά πολύ και είμαι χαρούμενος που έφερα μερικούς βαθμούς για την ομάδα.



Martin Whitmarsh:
Καταρχάς θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους τους ανθρώπους της Red Bull για την πρώτη τους νίκη. Ο Sebastian οδήγησε έναν τέλειο αγώνα και αυτό έγινε χάρη στον παλιό μας φίλο, Adrian Newey. Όσο για την ομάδα μας, ο Heikki πήρε μερικούς βαθμούς που του άξιζαν με μια εντυπωσιακή 5η θέση. Δεν είναι καθόλου εύκολο να οδηγήσεις έναν αψεγάδιαστο αγώνα σε αυτές τις συνθήκες αλλά ο Heikki τα κατάφερε. Ο Lewis πίεσε σκληρά όλο το απόγευμα και όταν το κάνεις αυτό ρισκάρεις να έχεις κάποιο τετακέ. Αυτό συνέβη στον Lewis αλλά η αλήθεια είναι ότι οδηγούσε εκπληκτικά. Ξέραμε ότι δεν θα είχαμε ελπίδες απέναντι στις Red Bull και τις Brawn GP σήμερα και για αυτό επιλέξαμε στρατηγική ενός pitstop. Ο αγώνας ήταν βρεγμένος καθ’ όλη τη διάρκεια και τα μεγάλα stint προφανώς κούρασαν περισσότερο τα ελαστικά για βεγμένο. Ωστόσο, παρά τις προκλήσεις οι οδηγοί μας τα πήγαν πολύ καλά. Συνολικά το αποτέλεσμα είναι ενθαρρυντικό. Πήραμε βαθμούς και από τα δύο μονοθέσια και επιδείξαμε βελτίωση αλλά υπάρχουν πολλά που δουλεύουμε ακόμα.

top